سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

5) دوربین عکاسی و فیلمبرداری:

به کمک دوربین می توانید عکاسی کنید و از تماشای کلیپ های کوتاه ویدیویی خود لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید عکس ها و کلیپ های خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. دوربینVGA بعضی از گوشی های همراه کیفیت بالایی ندارد، اما مدل هایی هم هستند که رزولوشن بهتری دارند که حتی گاهی به چند مگاپیکسل نیز می رسد. بسته به نوع گوشی و دوربین آن، از مشخصه های مختلفی برخوردار خواهید شد.

6( بلندگو / مکالمه گروهی:

بلندگوی به کار رفته در گوشی ها کاربری چند منظوره ای دارد. به کمک این بلندگو می توانید همزمان با مکالمه، با کامپیوتر نیز کار کنید. توجه داشته باشید برای این کار باید از یک بلندگوی دو طرفه (ارسال و دریافت صدا) استفاده کنید. این بلندگو موجب می شود هر دو طرف مکالمه به طور همزمان با هم صحبت کنند. بدین ترتیب، مسافرانی که به منظور اهداف کاری ناچارند سفرهای متعددی را بدون آمادگی قبلی انجام دهند و ملاقات های غیر پیش بینی شده داشته باشند، می توانند از قابلیت مکالمه گروهی گوشی همراه خود بهره ببرند.
Push to talk (7
به کمک این قابلیت می توانید با افراد یا گروه ها ارتباط داشته باشید. این قابلیت برای کاربرانی که می خواهند هر از گاهی با همکاران خود در تماس باشند بسیار کارآمد است.
ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/5/13 ] [ 7:52 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

انتخاب یک گوشی موبایل مناسب همان اندازه که به سلیقه شخصی کاربر مربوط می شود به نیاز های او نیز بستگی دارد. گوشی های همراه از نظر تعداد مشخصه ها متفاوت هستند و با توجه به نوع کارکردشان تنوع ساختاری و ظاهری پیدا می کنند. در هر حال، انتخاب یک گوشی موبایل امری کاملاً شخصی است؛ چرا که می خواهید گوشی همراهی را انتخاب کنید که مناسب شماست و از کار کردن با آن لذت ببرید. در انتخاب یک گوشی موبایل معیارهای زیادی تأثیرگذار هستند. در نظر گرفتن تمام این معیارها، به انتخاب گوشی همراهی می انجامد که بهترین آمیزه را از نظر طراحی، مشخصه ها و عملکرد ارائه می کند.

? ساختار ظاهری

گوشی های همراه در دو نوع اصلی عرضه می شوند: گوشی های تاشو و مکعبی. گوشی های تاشو غالبا زمانی کارآمد هستند که می خواهید گوشی همراه خود را در جیب یا کیف حمل کنید. به این ترتیب، احتمال شماره گیری های تصادفی به صفر می رسد. اما مدل های مکعبی، گوشی های محکم تری هستند که کار کردن با آنها برای بیشتر کاربران راحت است. در این میان، تعداد مدل های کشویی و چرخشی نیز به طور روز افزونی افزایش یافته است. هنگام تصمیم گیری برای خرید یک گوشی همراه حتماً گوشی را در دست بگیرید و آن را نزدیک گوش خود ببرید تا از خوش دستی و راحتی کار با آن مطمئن شوید. در یک طراحی خوب، به اندازه، چیدمان دکمه ها و تنظیمات آن، اندازه حروف متن، رنگ و اندازه صفحه نمایش توجه کنید. اگر دستان بزرگی دارید، طبیعی است که باید با گوشی ای کار کنید که دکمه های بزرگی داشته باشد تا هنگام فشار دادن آنها با مشکل مواجه نشوید. به رزولوشن صفحه نمایش و میزان خوانایی آن نیز توجه کافی داشته باشید. اگر یک گوشی تاشو می خواهید، دقت کنید که این گوشی به یک صفحه نمایش خارجی مجهز باشد، چراکه در این صورت دیگر نیازی به باز کردن گوشی برای تشخیص هویت تماس گیرنده نخواهید داشت. در پایان، به یاد داشته باشید که می خواهید از گوشی موبایل خود لذت ببرید و آن را همه جا همراه خود داشته باشید. بنابراین، مهم است که این گوشی علاوه بر جذابیت و زیبایی، کاربری آسانی نیز داشته باشد. خوش رنگ باشد و از در دست گرفتن آن احساس ناخوشایندی نداشته باشید. از آن جایی که بعضی گوشی های همراه از قدرت و قابلیت های بیشتری برخوردار می باشند، گوشی همراهی را انتخاب کنید که مناسب نوع فعالیت شما باشد.
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/5/11 ] [ 12:19 صبح ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

اما آن دسته از کاربرانی که سیستم mac را انتخاب می کنند می توانند به سراغ لپ تاپ های MacBook Pro یا desk top های mac PRO یا i mac بروند.
بکائی، مدیر فروش شرکت همراه پردازان در این زمینه می گوید:
MacBook Pro اغلب به پردازنده ghzا ?/?ا تا ghzا ?/?ا مجهز است و رم آن ظرفیتی معادل ? تا ? گیگابایت دارد. mac PRO نیز به پردازنده ?/ ? گیگاهرتزی مجهز است و رم این دستگاه حافظه ای بین ? تا ?گیگابایت دارد. هارد این دستگاه نیز ظرفیتی معادل ??? گیگابایت تا چهار گیگابایت دارد و به خوبی از عهده نیاز کاربر برخواهد آمد.
به گفته بکائی، سیستم عامل مکینتاش، انتخاب اول گرافیست های حرفه ای است و تقریبا همه عکاسان و گرافیست ها این سیستم را می شناسند.
وی سرعت بالای سیستم osx در مقایسه با xp و vista را از ویژگی های بارز این سیستم دانست و گفت: سیستم عامل osx در مقایسه با سایر سیستم عامل ها سبک تر و سریع تر است. مثلا برای اجرای روان osx یک گیگابایت رم کافی است. اما برای اجرای روان ویندوز vista حداقل دو گیگابایت رم مورد نیاز است.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/4/10 ] [ 12:54 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

رایانه امروز جزو لاینفک زندگی انسان است و حتی برای برخی از افراد انجام امور روزانه، تجاری و... بدون این کالا مشکل یا حتی غیرممکن است.
گستردگی استفاده از رایانه به حدی است که امروزه طیف وسیعی از افراد از پیر و جوان، خانه دار، محصل، شاغلین و... جزو کاربران این کالا به حساب می آیند.
هرکدام از این افراد از رایانه استفاده خاصی می کنند و فراخور استفاده ای که از رایانه دارند هنگام خرید این کالا دست به انتخاب می زنند.
به عبارتی رایانه ای pc) یا لپ تاپ) که یک کاربر خانگی برای استفاده های عادی روزمره مانند چک کردن ایمیل های شخصی، جست وجو در اینترنت و... انتخاب می کند با آنچه یک تدوین گر سینما یا یک گرافیست یا حتی یک گیمر استفاده می کند متفاوت است.
پس هنگام انتخاب رایانه در وهله اول باید بدانیم رایانه را برای چه استفاده ای یا بهتر بگوییم با چه هدفی تهیه می کنیم.
البته انتخاب رایانه برای گروه های مختلف کاربران به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد.

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/4/10 ] [ 12:53 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

فرض کنید در شرایطی قرار گرفته‌اید که جان کسی در خطر است، حادثه‌ای ناگوار رخ داده، می‌خواهید به آتش‌نشانی اطلاع بدهید و یا به کمک فوری پلیس نیاز دارید؛ قطعأ در اولین اقدام از تلفن‌همراه خود برای تماس با مراکز مربوطه نظیر پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس استفاده میکنید. اما به هر دلیلی ممکن است این اقدام به طور طبیعی میسر نشود. هم‌اکنون قصد داریم ترفندی کاربری را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید در شرایطی مانند شرایط ذیل نیز با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید؛ در زمان‌هایی که تلفن‌همراه شما از شبکه خارج شده باشد و هیچ نوع ارتباطی بین گوشی شما و شبکه تلفن‌همراه برقرار نباشد. در زمان‌هایی که گوشی شما قفل شده و پسورد آن را به یاد نمی‌آورید. و حتی هنگامی که سیم‌کارت شما سوخته باشد و یا اصلأ سیم‌کارتی در اختیار نداشته باشید و گوشی شما بدون سیم‌کارت روشن باشد. در این موارد و کلیه موارد نظیر آن با استفاده از این ترفند می‌توانید با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/3/27 ] [ 4:6 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

بی شک وقتی قصد خرید یک تلفن همراه را داشته باشید ، یکی از مواردی که نگران آن هستید اطمینان از صحت عملکرد تلفن و قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن است و سعی می کنید امکانات مختلف آن را از قبیل دوربین و اسپیکر آن را تست کنید.
اما هیچگاه نخواهید توانست یک تست کامل را در همان لحظه از گوشی انجام دهید.
اما اینبار قصد معرفی ترفندی مخفی را در گوشیهای سونی اریسکون داریم که با استفاده از آن قادرید تا یک تست کامل از گوشی خود و اطمینان از صحت عملکرد قطعات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری ، از قبیل : دوربین ، صفحه نمایش ، لرزاننده )ویبره(، فلاش ، اسپیکر ، میکروفون ، صفحه کلید ، LED های گوشی ، رادیو به عمل آورید .
همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا از نو یا دست دو بودن تلفن همراه و همچنین اصلی یا تقلبی بودن تلفن همراه اطلاع یابید
ابتدا در صفحه اصلی گوشی به ترتیب کلیدهای راست * چپ چپ * چپ * را فشار دهید
توضیح : منظور از راست و چپ کلیدهای جهت دار موجود در صفحه کلید است که معمولا از آن جهت جا به جایی در منوها استفاده می کنید . همچنین منظور از * کلید ستاره که در گوشه پایین در سمت چب صفحه کلید قرار دارد می باشد
در این صورت وارد یک بخش مخفی با نام Service خواهید شد .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 10:57 صبح ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

اشعه مادون قرمز معادل عبارت Infrared است که به نام تابش فروسرخ نیز شناخته میشود. این اشعه در علم فیزیک به قسمی از طیف امواج الکترومغناطیسی گفته می‌شود که طول موج آن‌ها بلندتر از دامنه نور مرئی و کوتاه ‌تر از دامنه امواج رادیویی باشند. همگی ما نیز با کاربردهای مادون قرمز آشنا هستیم.
کاربردی ترین استفاده از اشعه مادون قرمز در کنترل از راه دور یا ریموت دستگاه های الکترونیکی نظیر تلویزیون است. همچنین با قابلیت Infrared در گوشی های تلفن همراه نیز آشنا هستید که توسط همین اشعه تبادل اطلاعات صورت میگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی جالب را در زمینه کاربرد اشعه مادون قرمز برای شما بازگو کنیم که بسیار کاربردی نیز هست.
همانطور که میدانید اشعه مادون قرمز با چشم انسان قابل روئیت نیست، چرا که گستره طول موج آن فراتر از طول موج قابل مشاهده انسان است. اما فرض کنید از ارسال اشعه مادون قرمز توسط دستگاه ریموت کنترل تلویزیون خود اطمینان ندارید و مطمئن نیستید که دستگاه به خوبی کار میکنید. حال چه باید بکنیم؟
چرا که با چشم خود نمیتوانیم این اشعه را مشاهده کنیم و از وجود آن مطمئن شویم. با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به تجهیزات مخصوص مشاهده این اشعه به وجود آن پی ببرید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/3/20 ] [ 1:33 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

بی شک برای شما هم پیش آمده که در مکان خاصی باشید و نتوانید در همان لحظه به تماس های تلفنی که با شما برقرار می شود پاسخ دهید .
البته اکثرا در چنین مواقعی یا گوشی خود را خاموش می کنند و یا آن را در حالت سکوت (Silent) قرار می دهند
اما هر کدام از این روشها معایب خاص خود را دارند .در صورتی که گوشی همراه خود را خاموش کنید ، بی شک هیچ فردی قادر نیست با شما تماس برقرار کند و مخاطب با توجه به اینکه گوشی شما خاموش است از تماس مجدد پرهیز خواهد می کند . ضمن آنکه شما نیز نمی فهمید در هنگامی که تلفن همراهتان خاموش بوده ، چه کسانی با شما تماس گرفته اند .
در حالت دوم هم با توجه به اینکه گوشی شما در حالت سکوت (Silent) قرار دارد ، لذا فرد به تصور اینکه شما به تلفن او جواب نمی دهید از برقراری تماس با شما منصرف می شود.

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/3/8 ] [ 7:47 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

طریقه نصب crackهای APP برای سیمبین ها :

اول: فرض میشود که شما دو فایل، یکی *.sis و یکی *.app در اختیار دارید
دوم: این شیوه نصب در سیمبین 6 و در گوشی نوکیا 6600 تست شده که ممکن است در گوشی های دیگر اندکی تفاوت داشته باشد
سوم: شما به یک File Manager که از قبل در گوشی نصب باشد احتیاج دارید. نمونه این برنامه ها از قبیل SeleQ و Psiloc eFileManager و FExplorer و ... می باشد.
1- فایل sis و فایل app را توسط بلوتوث یا IR به گوشی انتقال میدهیم که در پوشه massage های ورودی قرار می گیرند
2- پس از ورود به Inbox فایل sis را نصب می کنیم
3- پس از پایان نصب گوشی را خاموش و دوباره روشن می کنیم
4- بدون اینکه برنامه نصب شده را اجرا کنیم وارد برنامه File Manager می شویم
5- با جستجو در حافظه دستگاه به دنبال فایل app ای میگردیم که به گوشی ارسال کرده ایم (در حال حاضر ما کاری به قسمت message ها نداریم و از داخل برنامه File Manager این کار انجام می‌شود)
---تقریبن همچین مسیری :
C:\system\Mail\00001001_S\4\000200_F\*.app
6- فایل app رو که پیدا کردید کپی کنید

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/2/20 ] [ 11:40 صبح ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

فون مموری به چند قسمت تقسیم میشه :

درایو C- درایو D - درایو Z- نرم افزار هایی که در فون مموری نصب میشوند در درایو C نصب می شوند و درایو Z مربوط به فایل های سیستمی خود گوشی است. در این درایو نه چیزی می‌توان نوشت و نه چیزی می‌توان پاک کرد چون این درایو Read Only Memory می‌باشد. درایو Z هیچوقت ویروسی نمی‌شود.
* برای به ترتیب حروف الفبا کردن فایلها در 6600 از برنامة SeleQ استفاده کنید
* در 6600 نمی‌تونید فایل mp3 رو برای زنگ گوشی انتخاب کنید.
* تعویض LCD بین گوشی‌ها با مدل های مختلف معمولاً امکان پذیر نیست.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/2/15 ] [ 2:12 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 160
بازدید دیروز: 409
کل بازدیدها: 1192801