سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

فون مموری به چند قسمت تقسیم میشه :

درایو C- درایو D - درایو Z- نرم افزار هایی که در فون مموری نصب میشوند در درایو C نصب می شوند و درایو Z مربوط به فایل های سیستمی خود گوشی است. در این درایو نه چیزی می‌توان نوشت و نه چیزی می‌توان پاک کرد چون این درایو Read Only Memory می‌باشد. درایو Z هیچوقت ویروسی نمی‌شود.
* برای به ترتیب حروف الفبا کردن فایلها در 6600 از برنامة SeleQ استفاده کنید
* در 6600 نمی‌تونید فایل mp3 رو برای زنگ گوشی انتخاب کنید.
* تعویض LCD بین گوشی‌ها با مدل های مختلف معمولاً امکان پذیر نیست.

 

چگونه می‌توان متن ها را copy و paste کرد ؟

کلید قلم (که به آن ABC نیز گفته می شود) را فشار دهید و نگهدارید ، سپس در همان حالت با استفاده از کلید ماوس یا (scroll key) می توانید متن مورد نظر را انتخاب کنید. چنانچه کلید قلم پایین نگه داشته شود ، کلید فانکشن چپ به copy تغییر مییابد و می توان متن انتخاب شده را با این کلید به حافظه موقت کپی کرد. به همین شکل می توان محتویات حافظه موقت را paste نمود. بدین ترتیب که کلید قلم را شایین نگاه داشته و سپس کلید فانکشن سمت راست که به paste تغییر مییابد را فشار دهید ، محتوای حافظه موقت به محل فعلی مکان نما منتقل خواهد شد.

برنامه های در حال اجرا در حافظه :

کلید منو را فشار دهید و در همان حال نگاه دارید تا صفحه سوییچ برنامه ها نمایش داده شود ، در این صفحه میتوانید به برنامه های در حال اجرای دیگر سوییچ کنید. چنانچه روی اسم هر برنامه ای در این صفحه کلید C یا همان (Clear)را فشار دهید ، برنامه خاتمه می یابد. به این طریق میتوان سریعتر یک برنامه را پایان داد.

نمایش تصویر شخصی که تماس می گیرد :

در این مسیر :
Menu --- Contacts --- (select a contact card) --- Options --- Edit --- Options --- Add thumbnail --- (choose an image)

تخصیص یک ملودی خاص به یک شخص :

در دفترچه تلفن:
Menu --- Contacts --- (select a contact) card --- Options --- Open --- Options --- Ringing tone --- (choose a ringing tone)

پاک کردن یکباره همه message های درون Inbox :

Menu --- Messaging --- Inbox --- Options --- Mark/Unmark --- Mark all --- Options --- Delete

شماره گیری صوتی :

در وضعیت standby کلید فانکشن راست را فشار داده و نگه دارید تا شماره گیری صوتی را فعال کنید. برای اضافه کردن برچسب صوتی به یک شماره تلفن ، کارت تماس (مدخل دفترچه تلفن) مورد نظر را باز کنید و مکان نما را بر روی شماره مورد نظر قرار دهید و گزینه مقابل را انتخاب کنید :
Options --- Add voice tag
مراحل زیر :
1 - با فشردن وسط کلید دایره میانی وارد Contacts شوید.
2 - نام فردی که میخواهید برای تلفنش Voice بگذارید را پیدا کنید.
3 - مجدد کلید وسط دایره را فشار دهید تا شماره تلفن مخاطب را مشاهده کنید.
4 - از طریق منوی Option می توانید Add Voice tag را انتخاب کنید.
5 - با مشاهده پیغام Press Start, then speak after tone بعد از شنیدن صدای Tone اسم یا جمله ای را که می خواهید برای این شماره در نظر بگیرید را بگویید.
6 - گوشی اقدام به تکرار صدای شما کرده و سپس آن را ذخیره میکند (صحت این مطلب را از اضافه شدن عکس یک آدمک به سمت راست شماره طرف مقابل میتوان فهمید)
7- از همه منوها خارج شوید و برای شماره گیری کافیه که کلید تابعی سمت راست (فرقی نمی کنه که Profile یا Camera یا Favorites یا Message یا هر چیز دیگه ای باشه) را فشرده و 2 ثانیه به نگه دارید.
8- مجددن بعد از شنیدن صدای Tone اسم طرف یا صدایی که برای Voice گذاشتید را تکرار کنید تا گوشی اقدام به شماره گیری کند.
9- برای تغییر یا حذف یک Voice در محیط Contacts کافیه که با باز کردن منوی Option و انتخاب Contacts info و سپس Voice tag اقدام به تغییر و حذف نموده و از وضعیت Voice اطلاع حاصل کنید.

شماره گیری سریع :

در وضعیت standby : تایپ کنید 45# و سپس کلید شماره گیری (کلید سبز) را بزنید تا با شماره ذخیره شده در خانه حافظه 45 تماس بگیرید. تایپ کنید 32# و سپس کلید شماره گیری برای تماس با شماره ذخیره شده در خانه حافظه32 و بقیه نیز به همین شکل ...

روشن کردن نور صفحه نمایش وقتی صفحه کلید قفل است :

درحالتی که صفحه کلید قفل است ، بدون اینکه لازم باشد قفل صفحه کلید را باز کنید ، با فشردن کلید on/off می توانید لامپ صفحه نمایش را روشن کنید تا مثلن ساعت را ببینید یا وضعیت باتری گوشی را چک کنید.
* برای در دسترس نبودن از فویل آلومینیوم استفاده کنید و اون رو دور گوشی بپیچید، یعنی گوشی رو با اون بسته‌بندی کنید.
* بهترین آنتی ویروس KasperSky می‌باشد که قابلیت آپدیت شدن و حذف ویروس را دارد آنتی ویروسها مصرف باطری را بالا می‌برند.
* در صورت استفاده از تصاویر متحرک در بکراند گوشی مصرف باطری فوق العاده بالا می‌رود
* نصب و پاک کردن برنامه‌ها در موبایل هیچ ضرری برای گوشی ندارد و فقط در طولانی مدت باعث انباشته شدن فایلهای کوچکی از هر برنامه در گوشی می شود که با مستر ریست کردن گوشی قابل حل می‌باشد.
ادامه دارد .....


[ چهارشنبه 89/2/15 ] [ 2:12 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 185
کل بازدیدها: 1195469