سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

سری بازی های آسفالت یکی دیگر از بازی هایی است که توسط کمپانی مشهور گیم لافت برای کنسول ها و سیستم عامل های مختلف عرضه شده است. نصب بازی آسفالت 8 با گرافیک بالا و حجم زیاد یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران بوده است اما این بار آسفالت نیترو با همان ماشین های لوکس و مراحل هیجان انگیز فقط با حجم 27 مگابایت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دانلود بازی کامل آسفالت با حجم کم
در این بازی 10 ماشین مختلف با طراحی منحصر به فرد با تکنولوژی نیتروژن در اختیار شما قرار می گیرد و می بایست در انواع مکان های مختلف به مسابقات هیجان انگیز مشغول شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. در مسیر حرکت شما علاوه بر قسمت هایی برای پرش، انواع پاداش های مختلف نظیر نیتروژن وجود دارد که می توانید آن ها را بردارید و سرعت ماشین را چندین برابر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی آسفالت 8 هستید و دوست دارید نسخه ی کم حجمی از بازی را داشته باشید، این بازی را از دست ندهید.
ویژگی های بازی Asphalt Nitro:
دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
کنترلگر بسیار روان با عملکرد عالی ماشین
استفاده از نیتروژن برای افزایش سرعت و شتاب ماشین
[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 1:49 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از ترفند هایی باشید تا بتوانید از تمام امکانات گوشی همراه یا رایانه خود استفاده کنید.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا به ترفندهای بخش دریچه فناوری نگاهی بیاندازید، نگران نباشید چراکه در ادامه این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین ترفندها که در هفته جاری منتشر شده اند را برلی شما قرار داده ایم، با ما همراه باشید.



اگر یادداشت های مهم تان را به اشتباه پاک کردید اینجا کلیک کنید +آموزش

حتماً تا به‌ حال با مشکل پاک شدن و یا پاک کردن غیرعمدی یادداشت‌ها در اپلیکیشن‌های یادداشت نویسی تلفن‌های همراه مواجه شده اید. احتمالاً بعضی از این یادداشت‌ها مهم و حیاتی بوده‌اند و از دست دادن آن‌ها چیزی شبیه به فاجعه است. اما نگران نباشید در این گزارش به شما خواهیم گفت که چگونه یادداشت‌های پاک شده خود را در دستگاه‌های اپل مثل آیفون یا آی پد بازیابی کنید.

[ پنج شنبه 95/5/7 ] [ 1:47 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

CalcNote Pro برنامه ماشین حساب می‌باشد که برای گوشی‌های هوشمند طراحی گردیده است. در حالی که شناسایی یک فرایند محاسباتی را ممکن می‌سازد، بلافاصله می‌توانید نتیجه یک محاسبه را مشاهده کنید.

فاکتور نویسی


این برنامه به صورت بی‌درنگ همزمان با تایپ شما عملیات محاسبه را انجام می‌دهد. نیازی نیست بر روی دکمه مساوی لمس کنید. می‌توانید در چند خط محاسبات را انجام دهید و حتی به وسیله ارجاع دادن، خطوط را به یکدیگر متصل نمایید. به این ترتیب زمانی که یک خط تغییر می‌کند، خط متصل به‌روز رسانی می‌گردد. اگر اشتباهی انجام دهید، نیازی نیست از ابتدا شروع کنید، می‌توانید عبارات خود را مانند یک ویرایشگر متن ویرایش کنید.

ویژگی‌ها:

  • عبارات را در سمت چپ وارد کنید تا نتایج در سمت راست نمایش داده شوند
  • بر روی نتایج لمس کنید تا به صورت هگزادسیمال، باینری، شامل مالیات و بدون مالیات درآیند
  • بر روی شماره خط لمس کنید تا به پاسخ قبلی اشاره نمایید ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:54 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]

  Skype نرم افزاری کاربردی در زمینه‌ی برقراری تماس‌های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می‌باشد که نسخه‌های مختلف آن برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید منتشر شده است و تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشید.  این نرم افزار میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است. نرم افزار اسکایپ دارای طراحی زیبا و رابط کاربری آسان است و امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را برای شما فراهم می‌کند.
 

دانلود Skype مشهورترین نرم افزار تماس صوتی و تصویری اینترنتی

برخی از قابلیت‌های نرم افزار Skype:

  • امکان یافتن تمام دوستان و خانواده در یک لحظه
  • هزینه‌های بسیار پایین در برقراری تماس‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر خود
  • امکان برقراری با همه‌ی دوستانی که این نرم افزار را بر روی گوشی خود دارند اعم از جاوا، سیمبین و … ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:53 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]

برنامه AppLock Space Pro یک قفل امنیتی برای محافظت از اسرار شماست. با استفاده از این برنامه می‌توانید به وسیله گذرواژه یا الگو از برنامه‌ها محافظت کرده و تصاویر خود را پنهان کنید. این برنامه می‌تواند به شما در قفل کردن برنامه‌ها، پنهان کردن تصاویر، قفل ویدیوها، فایل‌ها و بسیاری دیگر کمک کند.

قفل امنیتی برای محافظت از اسرار شما


ویژگی‌ها :

  • قفل برنامه‌های نصب شده مانند فیسبوک و مسنجرهای مختلف
  • قفل تماس‌های وارده برای جلوگیری از جاسوسی تماس‌های خصوصی
  • قفل تصاویر و مخفی کردن عکس‌های حساس
  • قفل ویدیوها و مخفی کردن فیلم‌های شما
  • قفل کردن لیست برنامه‌های اخیر ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:53 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]

WhatsApp JiMODs بهترین، کامل‌ترین و بی‌مشکل‌ترین نسخه پیامک محبوب واتس اپ برای اندروید است که با امکانات فوق‌العاده‌اش، کاری می‌کند که نسخه اصلی و رسمی واتس اپ را کنار بگذارید. همانطور که می دانید مسنجر واتس اپ از پرطرفدارین مسنجرهای گوشی های موبایل است که تقریبا همه افراد آن را روی موبایل خود دارند و در حال استفاده از ‌آن هستند؛ پیام‌رسان واتس اپ جیمود بر اساس ظاهر اصلی واتس اپ طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های نسخه اصلی واتس اپ به همراه ویژگی های اضافی نظیر حذف محدودیت های ارسال تصویر، حجم ویدئو و … را در خود دارد. این برنامه ارتباطی به نسخه اصلی ندارد و در کنار نسخه اصلی و دیگر نسخه های ویرایش شده واتس اپ  نصب می شود و با آن می توانید شماره جدیدتان را ثبت کنید.

بهترین واتس اپ مود/پلاس اندروید

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:52 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]

اگر از کاربران دائمی Microsoft PowerPoint باشید قطعا می دانید که اگر خروجی این نرم افزار را به داخل سیستم دیگری انتقال دهید وبخواهید با نرم افزار نصب شده روی آن سیستم را باز کنید کیفیت و اجزای فایلتان به هم خواهد ریخت. حالا در این گزارش همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم چطور می توانید به راحتی فایل های پاورپوینت خود را تبدیل به ویدیو کنید .


ترفندی جالب برای تبدیل power point به ویدیو + آموزش
 
نکته : 
برای تبدیل فایل پاورپوینت به ویدیو باید از Microsoft PowerPoint نسخه 2010 به بالا استفاده کنید. هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد که نظم فایل و رنگ و کیفیت ها بعد از تبدیل شدن از کیفیت ساقط شوند.
حتی می توانید با میکروفون صحبت کنید و صدایتان را روی ویدیو قرار دهید و فیلمی با کیفیت تر تولید کنید. برای این کار گام های زیر را طی کنید:
 
آموزش تبدیل پاور پوینت به ویدیو

- ابتدا وارد برنامه Microsoft PowerPoint شوید
- بعد از نوار سمت چپ و بالا، در صفحه گزینه FILE را انتخاب کرده و به دنبال زیر منوی Save & Send باشید.
[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:50 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]

سایت "Battery University " ادعا می کند اگر بعد از تکمیل شدن ظرفیت باتری گوشی به شارژ آن ادامه دهید مواد شیمیایی داخل باتری می تواند باتری را نابود کندچرا که باتری به مدت طولانی در حالت ” پر فشار ” قرار می گیرد.

به این دلایل هرگز گوشی خود را 100% شارژ نکنید !
در واقع بهتر است هرگز گوشی خود را به صورت کامل شارژ نکنید. در عوض، کارشناسان توصیه می کنند تا شارژ را به صورت متناوب انجام دهید زیرا باعث افزایش طول عمر باتری های لیتیوم یون (Li-ion) می شود.
این نوع باتری ها به طور گسترده در گوشی های هوشمند از جمله آیفون ها، مورد استفاده قرار می گیرند.
کارشناسان به این نکته اشاره می کنند که باتری لیتیوم یون نیاز به شارژ کامل ندارد. در واقع، بهتر است این مدل از باتری ها کامل شارژ نشوند زیرا ولتاژ بالا به آن ها فشار می آورد.
در نتیجه همواره به یاد داشته باشید دوره های کوتاه شارژ از دوره های کامل شارژ مناسب تر هستند.

[ چهارشنبه 95/5/6 ] [ 7:44 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
دانلود نرم افزار مدیریت فایل "ES File Explorer" برای اندروید

اگر به دنبال فایل منیجری هستید که تمام انتظاراتتان را برآورده کنید ما ES File Manager را به شما پیشنهاد می کنیم که با دارا بودن ظاهری ساده و کلاسیک و امکانات بسیار زیاد شما را از داشتن یک فایل منیجر کامل بی نیاز می سازد. این فایل منیجر که از 22 زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی، روسی، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی سنتی، چینی ساده، هلندی، ایتالیایی، عبری، ویتنامی، اسلواکی، چک، مجارستان، اوکراین، تامیلی، کاتالان، ترکی، لیتوانیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند.

[ پنج شنبه 95/4/31 ] [ 9:13 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]

محققان به این نتیجه رسیدند که علت این مشکلات، رفتار نادرست کاربران با گوشی‌های هوشمند و نحوه غلط شارژ آنها است.
 
شرکت باتری سازی Cadex یک وبسایت به نامBattery University راه اندازی کرده و در آن توضیح می‌دهد که باتری‌ها دارای یک وجه مشترک با انسانها هستند آن هم اینکه هر دو نسبت به شوک و استرس حساس بوده و این عوامل سبب کاهش طول عمر آنها می‌شود.
آنها توصیه‌های جالبی را به کاربران ارائه کردند تا باتری گوشی‌های هوشمند خود را در بهترین شرایط ممکن نگه دارند.
 
اولین قانون ارائه شده  برای افزایش طول عمر باتری توسط این محققان این است که در زمانهای پایانی شارژ از انجام بازی خودداری کرده و یا Wi-Fi و GPS گوشی خود را روشن نگذارند.
 
اما گذشته از این موارد، آنها توصیه‌ها و قوانین ابتدایی و ساده دیگری را برای مراقبت و شارژ باتری ارائه کردند که به افزایش طول عمر باتری کمک خواهد کرد.
 
در زمان کامل شدن شارژ، گوشی خود را از شارژر جدا کنید
 
اولین نکته این است که در زمان کامل شدن شارژ باتری، گوشی هوشمند را از کابل شارژ جدا کرده و نگذاریم در مدت زمان طولانی در همان وضعیت باقی بماند.
 
به گزارش وبسایت Battery University ، رها کردن گوشی‌های هوشمند در شارژ آن هم در زمانی که آنها به طور کامل شارژ شده اند در دراز مدت آسیب های جدی به باتری گوشی وارد می‌کند.
هنگامی که گوشیهای هوشمند به شارژ 100 درصد می‌رسند اگر همچنان در شارژ باقی بمانند، وارد وضعیت trickle charges (شارژ تدریجی پرکردن دائمی باتری با سرعت آهسته برای نگهداشتن باتری در شرایط شارژ کامل )می‌شوند. ماندن در این وضعیت باتری را در شرایط بالای فشار و شوک و در وضعیت جریان بالای ولتاژ قرار می دهد که این امر مواد شیمیایی داخل باتری را فرسوده می کند.
 
محققان افزودند، هنگامی که به طور کامل شارژ می‌شود آن را  از دستگاه شارژ کننده آن جدا کنید. این کار مثل شل کردن عضلات پس از  یک ورزش شدید است. زیرا انسانها نیز اگر  ساعتها و بدون وقفه به انجام کار و تمرینات سخت بپردازند  فرسوده شده و در نهایت از پا در می‌آیند.
  ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 95/4/31 ] [ 9:10 عصر ] [ امیر محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 1187813