سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

قرعه کشی فصلی خدمات قائم رایانه

هر فصل            یک تبلت



[ پنج شنبه 92/11/24 ] [ 1:20 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

ا خودمان می گوییم دم مسئولان گرم با این قانون هایشان! اصلاً هر چه می کشیم از این چشمک می کشیم! فکرش را بکنید، اگر چشمک وجود نداشت، بسیاری از اتفاقات بد به وقوع نمی پیوستند!

* اگر چشمک زدن ممنوع بود ........................

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/10 ] [ 8:29 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

میلیونرها، دستورالعمل های مشخصی دارند که بر اساس آنها زندگی می کنند. این یکی از دلایلی است که موجب میلیونر شدن آنها شده است. اگر ثروتی را که آرزو داشته اید به دست نیاورده اید، به نظر می رسد که ثروتمندان از رازهایی باخبرند که شما نیستید. این بزرگترین راز است. شاید تا الان با برخی از این رازها آشنا شده باشید! اکنون لازم است به جای اینکه فقط آنها را بدانید، آنها را در زندگی خود به کار بگیرید تا شما هم ثروت خود را خلق کنید.
1ـ به یادگیری ادامه دهید. برای میلیونر شدن باید اول طرز فکر یک میلیونر را داشته باشید. بسیاری از میلیونرها بر این باورند که بالاترین موهبت شما دانش شماست. افکار شما آینده تان را شکل می دهند، افکار خود را عاقلانه انتخاب کنید. برای آزاد کردن تمام استعدادهای بالقوه خود، لازم است پیوسته در حال یادگیری، کشف و تحصیل کردن باشید. با مطالعه کتاب، گوش کردن به ابزار شنیداری و شرکت مستمر در سمینارها، بر بزرگترین امتیاز خود سرمایه گذاری کنید. با ادامه تحصیلات خود فراتر از سال ها مدرسه، به چیزهایی فراتر از حد تصور خود در زندگی دست خواهید یافت.
2ـ کمتر از وسع مالی خود خرج کنید. این شاید خبر دست اولی که منتظرش بودید نباشد اما این راز، صرف نظر از این که چه درآمدی دارید، شما را به سوی موقعیت میلیونر شدن سوق می دهد. این نکته در گفته بیل ارل به خوبی گنجانده شده:"اگر خرج شما بر دخلتان پیشی بگیرد، آنگاه هزینه تعمیرات و نگهداری شما عامل سقوط شما خواهد شد."یک میلیونر کمتر از درآمد خود خرج کرده و ما به تفاوت آن را سرمایه گذاری می کند. میلیونرها ترجیح می دهند مصرف بالای امروز را قربانی کنند تا برای یک عمر به استقلال مالی فردا دست یابند.
3ـ کار و کاسبی مبتنی بر علاقه خود راه بیندازید. اکثر ثروتمندان در دنیا مالک شغل خود هستند. برای خلق ثروت واقعی، باید درگیر شغل خودتان باشید، ترجیحا کاری باشد که به آن علاقه دارید. میلیونرها به موفقیت دست پیدا می کنند چون کاری را انجام می دهند که به آن علاقه دارند. آنها کاری را که انجام می دهند آن قدر دوست دارند که به ندرت احساس می کنند دارند کار می کنند. آنها قلب خود را برای کارشان می گذارند و پول به سوی آنها سرازیر می شود. اینجا همان جایی است که پول هست. شما هرگز با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شوید. کاری را که دوست دارید پیدا کنید، چیزی که به آن علاقه دارید، در رابطه با علاقه مندی خود کار و کاسبی راه بیندازید و ببینید چگونه پول به سوی شما سرازیر می شود.
4ـ پشتکار داشته باشید. در راه به دست آوردن ثروت خود، قطعا با موانع کوچک و بزرگی مواجه خواهید شد. رمز این مرحله این است که بر موانع پیروز شده، و به حرکت ادامه دهید. تسلیم نشوید، مصر باشید. ثروت واقعی همیشگی، تنها با برداشتن گام های بلند بر موانع موجود در مسیر ثروتمند شدن به دست می آید."جاده موفقیت، از میان دره تواضع، انتهای مسیر شکیبایی و از کنار دشت های لم یزرع پشتکار می گذرد. تا کنون هیچ راه میانبر دیگری کشف نشده است."
5ـ از وقت و ثروت خود به عنوان اهرم استفاده کنید. میلیونرها نه تمایل دارند که همه چیز را خودشان امتحان کنند و نه وقت این کار را دارند. اگر می خواهید میلیونرشوید باید بدانید چگونه تاثیرگذار باشید. میلیونرها افراد مناسب را به خدمت می گیرند تا کارهایی فراتر از آنچه از دست خودشان برمی آید، انجام دهند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/3/4 ] [ 1:27 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

1- پیاده روی تند؛
 

تحقیقات جدید نشان داده، پیاده روی تند با افزایش ایمنی بدن از سرماخوردگی جلوگیری می کند، اما متوجه باشید که نباید بدوید، زیرا فشار بیش از حد، باعث مریض شدن می شود. اگر علاوه بر گرفتگی صدا علائم دیگری نیز دارید بهتر است در تخت خواب بمانید.

2- از تخلیه هم زمان سوراخ های بینی، پرهیز کنید؛
 

به هنگام گرفتگی بینی، فین کردن هر ? سوراخ بینی هم زمان می تواند ترشحات را داخل سینوس ها پرتاب کند و احتمال عفونت را افزایش می دهد. به جای آن از داروهای رفع احتقان استفاده و یا هم سوراخ بینی را به نوبت تخلیه کنید.

3- حمام آب گرم بگیرید؛
 

بررسی نشان داده، که هوای مرطوب و ولرم مانند مصرف زیاد مایعات هنگام سرماخوردگی، بدن را سم زدایی می کند سونای بخار هم می تواند مفید باشد.

4- آب میوه داغ مصرف کنید؛
 

محققان می گویند، خوردن یک لیوان آب سیب و انگور سیاه داغ، علائم سرماخوردگی را مانند سرفه، گلودرد و آب ریزش بینی برطرف می کند.

5- مصرف فلفل؛

فلفل دلمه ای قرمز، موادغذایی سرشار از ویتامین Cمدت و شدت علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا را کاهش می دهد. موادغذایی دیگری که تقویت کننده ایمنی بدن می باشند عبارتند از ماست، زردچوبه، سیر، آویشن، چای سبز و کدو.

6- خواب:

تحقیقات نشان می دهد افرادی که خواب کمتری می کنند ? برابر بیشتر دچار سرماخوردگی می شوند
منبع:http://www.seemorgh.com


[ دوشنبه 90/2/19 ] [ 2:18 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط Panorama Mobile Customer Monitor انجام شده و نتیجه آن توسط Nielsen Media Research منتشر شده است، انتخاب شما در رابطه با تلفن همراهتان می‌تواند معرف شخصیت شما و نوع زندگی شما باشد.


موفق‌ترین این رقبا، موتورولا بود که میزان سهم عائدی از بازار را از میزان 4/8درصد که در پایان دسامبر سال 2005 به ثبت رسیده بود به میزان 2/12درصد در پایان دسامبر سال 2006 میلادی ارتقا داده بود.
سونی اریکسون و سامسونگ از دیگر رقبایی بودند که به سرعت بر میزان سهم خود از بازار افزودند به طوری که هریک به ترتیب به میزان 4/2درصد و 7/1درصد میزان سهام خود را افزایش دادند.
هرچند که این میزان افزایش سهام از سوی رقبا، سیطره نوکیا بر بازار گوشی تلفن همراه را متزلزل نکرد ولی با این حال باعث شد تا کمپانی نوکیا در سال گذشته به میزان 7/7درصد برای دومین سال متمادی با کاهش درآمد روبه‌رو شود. تحقیقات مذکور به نتایج زیر درخصوص 5 تولید کننده برتر گوشی تلفن همراه دست یافته است:
نوکیا = انتخاب خانواده‌ها و مدیران میانسال
موتورولا= انتخاب علاقه‌مندان به مد و مورد علاقه زیر 24 ساله‌ها
سونی اریکسون = انتخاب مردان جوان بلند پروازی که قصد دارند به موفقیت دست یابند
ال جی = مورد علاقه مادران
سامسونگ = برای خانم‌های جوانی که به کار خود اهمیت می‌دهند.

[ شنبه 89/12/7 ] [ 10:0 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

به مناسبت 28 دی ماه روز تولد مدیریت وبلاگ:

* ما بهشت را برای کسانی که دل مومنین را شاد کنند مباح ساختیم. (حدیث قدسی)
* نشانه آدمیان بهشتی تبسم همیشگی است. (رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)
* بعد از سلامتی خنده بزرگترین نعمت خداست.(امام علی علیه‌السلام)
* خنده و تبسم نشانه بارز خوشرویی است و آن موجب دوست یابی است. (امام علی علیه‌السلام)
* خوشحال کردن قلب مومن از ده حجّ با ارزش‌تر است. (امام صادق علیه‌السلام)
* نزد خداوند کافر خوشرو از مؤمن ترشرو عزیزتر است. (امام رضا علیه‌السلام)
* هر که مؤمنی را از غم و اندوه شاد کند خداوند دل او را در روز قیامت شاد می‌کند. (امام جواد علیه‌السلام)
* هیچ چیز مثل خوشرویی زندگی را شیرین نمی‌کند. (امام حسن عسگری علیه‌السلام)
* خنده در بهبود روابط انسان بسیار موثر است.
* خنده در طولانی نمودن عمر نقش موثر دارد.
* خنده فشار خون را تعدیل می‌کند.
* خنده سن افراد را کمتر نشان می‌دهد.
* خنده زبان مشترک همه جهانیان است.
* خنده هیچ هزینه‌ای ندارد.
* خنده پیامی زیبا دارد و آن این است: به سوی من بیایید.
* خنده ، خنده می‌آورد و مسری است.
* خنده در هیچ حیوانی دیده نمی‌شود و مختص آدمی است.
* خنده نقش درمانی دارد، آنقدر که در بیمارستان‌های امروزی اتاق خنده طراحی شده است.
* خنده انبساط عروقی ایجاد می‌کند که در سلامتی موثر است.
* خنده آنقدر مهم است که معمولا در هر درباری دلقکی ، هر روزنامه صفحه طنزی و هر شبکه تلویزیون فیلم کمدی است.
* خنده در هر شرایطی امکان پذیر بوده و قابل دسترس است.
* خنده گرفتن حمام اکسیژن و به قولی دویدن درجا است. (پزشک فرانسوی)
* خنده با بازدم انجام می‌شود و این کار باعث می‌گردد CO2 از خون خارج شده و احساس مطلوبی ایجاد نماید.
* خنده تعادل ظریف هورمونی ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/29 ] [ 11:36 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

اگر شما هم مانند بنده زیاد از گوگل استفاده می کنید احتمالا می دانید که پیدا کردن اطلاعات ناب و جدید گاه می تواند بسیار خسته کننده باشد و گاه به نتیجه دلخواه هم دست پیدا نمی کنید لذا قصد دارم در این مقاله نکاتی را برای استفاده هر چه موثرتر از گوگل بیان کنیم تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید. البته آنچه در این مقاله بیان می شود تجربه شخصی بنده به همراه توصیه های گوگل است که فکر می کنم دانستن آنها برای شما مفید باشد:

 عبارات را محدود کنید.

فرض کنیم که به دنبال مطالبی درباره بازاریابی اینترنتی می گردید. به جای اینکه فقط تایپ کنید بازاریابی اینترنتی بهتر است آنرا بین علامت های "  " قرار دهید یعنی به این صورت "بازار یابی اینترنتی" به این ترتیب نتایج دقیق تری بدست خواهید آورد. و پیدا کردن نتیجه در میان انبوه نتایج ساده تر می شود.

کلمات بیشتر و عبارت دقیق تر

امروزه وب سایت های تجاری آنقدر زیاد شده اند و آنقدر پول خرج می کنند و از ترفند های اینترنتی برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده می کنند که در بعضی مواقع پیدا کردن یک مقاله یا مطلب در موضوعی خاص بسیار سخت می شود همینطور بعضی وب سایت ها و وبلاگ ها در صفحات خود از کلماتی که ترافیک خوبی برایشان فراهم می کند استفاده می کنند ولی عملاً درباره آن مطلبی ندارند بنابراین باید از کلمات بیشتر و دقیق تری استفاده کنید تا بتوانید مطلب خود را بیابید. مثلا فرض کنید درباره گیربکس مقاله ای می خواهید بهتر است از یکی از عبارات زیر استفاده کنید تا اینکه این کلمه را به تنهایی وارد کنید و از وب سایت های تبلیغاتی و میزبان آگهی سر دربیاورید که مثلاً آدرس یک فروشنده گیربکس را در اختیار دارد

مقاله گیربکس اتوماتیک

اساس کار گیربکس اتوماتیک

اصول کار گیربکس اتوماتیک

آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک اتومبیل

و...

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 89/9/5 ] [ 11:28 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

A-Accept : پذیرا باشید

دیگران را همانگونه که هستند بپذیرید، حتی اگر برایتان مشکل باشد که عقاید، رفتارها و نظرات آنها را درک کنید.

B- Break away : خودتان را جدا سازید:

خود را از تمام چیزهایی که مانع رسیدن شما به اهداف تان می شود جدا سازید.

C-  Create  : خلق کنید:

خانواده ای از دوستان و آشنایان تان  تشکیل دهید و با آنها امیدها، آرزوها، ناراحتی ها و شادی هایتان را شریک شوید.

D -Decide : تصمیم بگیرید:

تصمیم بگیرید که در زندگی موفق باشید. در آن صورت شادی راهش را به طرف شما پیدا می کند و اتفاقات خوشایند و دلپذیری برای شما رخ خواهد داد.

E- Explore : کاوشگر باشید:

جستجو و آزمایش کنید. دنیا چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد و شما هم قادرید چیزهای زیادی را ارائه دهید. هر زمان که کار جدیدی را آزمایش می کنید خودتان را بیشتر می شناسید.

F- Forgive : ببخشید: 

ببخشید و فراموش کنید. کینه فقط بارتان را سنگین تر می کند و الهام بخش ناخوشایندی است. از بالا به موضوع نگاه کنید و به خاطر داشته باشید که هر کسی امکان دارد اشتباه کند.

قلب 

G- Grow : رشد کنید:

عادات و احساسات نادرست خود را ترک کنید تا نتوانند مانع و سد راه شما برای رسیدن به اهداف تان شوند

H- Hope : امیدوار باشید:

به بهترین چیزها امید داشته باشید و هرگز فراموش نکنید که هر چیزی امکان پذیر است، البته اگر در کارهایتان پشتکار داشته باشید و از خدا کمک بخواهید.

I- Ignore : نادیده بگیرید:

امواج منفی را نادیده بگیرید. روی اهداف تان تمرکز کنید و موفقیت های گذشته را به خاطر بسپارید. پیروزی های گذشته نشانه و رابطی برای موفقیت های آینده هستند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/6/21 ] [ 3:2 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

Bluetoothکه بعضی ها در فارسی آن را به دندان آبی ترجمه کرده اند. استانداردی برای امواج رادیویی است که برای ارتباطات بی سیم کامپیوترهای قابل حمل و نقل ( مانند lap top ها ) و تلفن های همراه و وسایل الکترونیکی رایج استفاده می شوند این امواج برای فاصله های نزدیک استفاده می شوند و برای ارتباطات بی سیم تکنولوژی ارزانی محسوب می شوند. و بوسیله این تکنولوژی می توانید بین دو وسیله که دارای این تکنولوژی باشند به صورت بی سیم پیغام ، عکس یا کلاً اطلاعات رد و بدل کنید.
رادیوی Bluetooth در داخل یک میکرو چیپ قرار دارد و در باند فرکانسی 2.4 گیگا هرتز عمل می کند. این تکنولوژی از سیستم " Frequency Hoping Spread Spectrum " استفاده می کند، که سیگنال آن 1600 بار در ثانیه تغییر می کند که کمک بزرگی برای جلوگیری از تداخل ناخواسته و غیر مجاز است. علاوه بر این بوسیله نرم افزار کد شناسایی وسیله طرف مقابل چک می شود. بدین ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که اطلاعات شما فقط به مقصد مورد نظر می رسد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/2/19 ] [ 12:53 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند.
این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در « مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.

مثلث برمودا

مثلث برمودا


در حدود ساعت 5/10 شامگاه 29 ژانویه 1948 هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به « استار تایگر» هنگامی که با 26 مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد.
چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود « هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد»

با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد.
در ساعت 45/7 دقیقه بامداد روز 17 ژانویه 1949 کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره « برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع در « جامائیکا» برود، ولی این هوایما نیز هنگام عبور از فراز «مثلث برمودا» به سرونوشت هواپیمای قبلی دچار گردید.
کاپیتان 40 دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.
ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/2/16 ] [ 5:15 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 149
بازدید دیروز: 140
کل بازدیدها: 1183788