سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
اگرقصد تمیر زدن لپ تاپ دارید کمی صبر کنید این مطلب نکاتی را برای پاک کردن لپ تاپ ها و تمیز کردن لپ تاپ ها با روشهای بی خطر و بدون آسیب به لپ تاپ بیان میکند

آخرین باری که لپ تاپ تان را تمیز کردید کی بود؟ اگر برای پاسخ به این سوال به فکر کردن زیادی نیاز دارید یا اصلاً از روز اول کاری به این کارها نداشته اید و از لپ تاپ بیچاره یک سره کار می کشید حتماً این مطلب را تا آخر بخوانید.

حتی اگر لپ تاپ خود را مثل یک دسکتاپ روی میز گذاشته اید و جا به جا نمی کنید باز هم گرد و غبار در منافذ دستگاه شما نفوذ می کند و می تواند قسمت ورودی هوای فن را مسدود نماید. این طوری فن مجبور شود با سرعت بیشتری کار کند که در نتیجه هم سر و صدای لپ تاپ افزایش می یابد و هم زودتر گرم می شود.

گجت برای یک گیک مثل یک اسلحه برای سرباز است و همیشه باید تمیز و آماده به کار باشد. برای اینکه یاد بگیرید چگونه دستی به سر و گوش لپ تاپ تان بکشید باقی این آموزش را دنبال کنید.

 

1- دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید

قبل از هرکاری رعایت ایمنی لازم است. پس لپ تاپ را کامل خاموش کنید و دوشاخه آن از پریز در آورید. اگر باتری لپ تاپ جدا می شود حتماً این کار را بکنید تا خطر شوک الکتریکی و صدمه احتمالی به دستگاه کاهش یابد. در ضمن اگر چیزهای دیگری مثل هارد اکسترنال هم به درگاه های لپ تاپ وصل هستند همه را جدا کنید.

 

2- بدنه بیرونی و کلیدهای صفحه کلید

اگر هنوز هم صفحه کلید شما تمیز نشده، اول از همه باید به این همه اهمیت به نظافت تبریک گفت. یک دستمال انتخاب کنید، جنس آن چندان مهم نیست فقط مطمئن شوید پُرز نمی دهد و کار را از این که هست خراب تر نمی کند. البته پنبه هم خوب جواب می دهد. کمی الکل (سفید یا صنعتی فرقی نمی کند) روی آن بریزید و با دقت اطراف کلیدها را تمیز کنید.

ابتدا یک قسمت را تمام کنید سپس به قسمت بعدی بروید. حواس تان باشد دستمال یا پنبه را بیش از حد آغشته به الکل نکنید، کمی مرطوب شود کافی ست. از همه مهم تر به یاد داشته باشید هرگز بلافاصله بعد از اینکار ، لپ تاپ را روشن نکنید. فرصت دهید تا الکل در مجاورت جریان هوا بپرد و صفحه کلید خوب خشک شود

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 4:2 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 169
کل بازدیدها: 1183839