سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

گر قصد خرید تلفن همراه و گوشی های موبایل را دارید پیشنهاد می کنیم دست نگه دارید. در این مطلب 9 نکته کوتاه اما مفید پیش از خرید تلفن همراه را آورده ایم

اگر بگویم که امروزه داشتن تلفن همراه از نان شب هم واجب تر شده است،بی راه نگفته ام.در این روزگار که فناوری و ارتباطات بیداد می کند،نداشتن تلفن همراه برابر است با نوعی عقب ماندگی در زندگی.اصلا اگر حرف مرا قبول ندارید فقط برای دو روز تلفن همراه خود را خاموش کنید.قول می دهم دو روز تمام نشده مانند یک فرد معتاد از بی موبایلی فریادتان به هوا خواهد رفت.

 

9 توصیه پیش از خرید تلفن همراه

پس حالا که به این نتیجه رسیدیم که چه پیر و چه جوان نیاز مبرم به  یک تلفن همراه دارند،مسئله خرید آن مطرح می گردد.این که چه بخریم و چه نخریم،فلان برند را بخریم یا به همان برند را از اصلی ترین مشکلات و دغدغه هایی است که همواره گریبان گیر قشر مبتدی و دور از فناوری جامعه ماست.اصلا همین مشکل بود که من را به نگارش این پست واداشت.شاید اصلی ترین وظیفه من و امثال من که این روز ها غرق در اینترنت و فناوری هستیم و به زعم خودمان کارشناس این جور مسائل هستیم،اشتراک تجارب برای افراد مبتدی باشد.

اما همانطور که گفتم اصلی ترین دغدغه خریداران تلفن همراه بعد از قیمت،امکانات و کارکرد تلفن همراه است و شاید یکی از اصلی ترن علل سوءاستفاده برخی از فروشندگان از خدا بی خبر همین بی اطلاعی خریداران باشد.

تصور کنید هنگامی را که خریدار وارد مغازه شده و خطاب به فروشنده می گوید:یک گوشی خوب خوب می خوام.آیا در این هنگام فروشنده به فکر جیب شما و یا نحوه کاربری شما از تلفن همراه است؟خیر او تنها به این فکر است که چگونه گران قیمت ترین موبایل خود را به شما تحمیل کند و سود کلانی به جیب بزند.پس از این رو دانستن اندک اطلاعی درباره تلفن همراه الزامی است.

 

توصیه اول: پول

اصلی ترین عاملی که مشخص می کند شما موبایل یک میلیونی داشته باشید یا صد هزار تومانی،جیب شماست.بله درحقیقت این بودجه شماست که برند و نوع و مدل را مشخص می کند.پس توصیه می کنیم پیش از وارد شدن به فروشگاه سقف پولی را که می خواهیدصرف تلفن همراه کنید مشخص کنید در غیر این صورت ممکن است با چرب زبانی های آقای فروشنده،خانه و یا اتومبیل خود را فروخته و پول آن راخرج تلفن همراه کنید.اگر گوشی لمسی لمسی یا tochscreenمی خواهید باید حداقل 110 دلار هزینه کنید

 

توصیه دوم:الویت با کارایی است

اگر برای خرید تلفن همراه الویت مشخص کرده اید،توصیه می کنم الویت اول خود را هرچه که هست به کارایی تغییر دهید زیرا با عدم توجه به کارایی بی شک هم پول و هم وقت خود را هدر داده اید.به عنوان مثال اگر شما از تلفن همراه خود انتظار کیفیت تماس بالا و دوربین با کیفیت دارید،چه لزومی دارد که یک تلفن همراه با سی پی یو چهار هسته ای و نمایشگر پنج اینچی بخرید؟

 

توصیه سوم :برند پرست نباشید

اگر انتظار شما از تلفن همراه کارایی و کیفیت باشد،چه فرقی می کند که آن گوشی سامسونگ باشدیا نوکیا،اچ تی سی باشد یا سونی.برند پرستی را کنار بگذارید و به دنبال موبایلی بگردید که بهترین کارایی را نسبت به بودجه تان ارائه دهید

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 4:3 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
تلفن همراه و گوشی موبایل خود را با هر چیزی پاک نکنید. در این مطلب بطور خلاصه به شما می گوئیم که برای تمیز کردم گوشی خود از چه کارهایی پرهیز کنید

تمیز کردن صفحه نمایش تبلت و گوشی ها کار بسیار ساده‌ای است زیرا برای انجام این کار به وسیله و ابزاری خاص نیازی نیست. البته نکته بسیار مهم در این ارتباط، دانستن این نکته است که بسیاری از پارچه‌ها و مواد تمیزکننده به خودی خود می‌توانند به صفحه نمایش آن آسیب برساند. به همین منظور فقط کافی است با برخی از این راهکارها که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم، آشنا شوید.

کارهایی که نباید انجام دهید

هیچ گاه از مواد شیمیایی شامل آمونیاک یا مواد پاک‌کننده حاوی الکل استفاده نکنید. اگر هم به مایعی نیاز داشتید، می‌توانید مقداری آب روی پارچه‌ای که قصد دارید با آن صفحه نمایش‌تان را تمیز کنید، بریزید. علاوه بر این شما می‌توانید از محلول‌های خاص همانند iKlenz برای پاک کردن گوشی تان استفاده کنید زیرا چنین محلول‌هایی از سوی کمپانی‌هایی بزرگ همچون اپل ساخته شده و تائید می‌شود.

هیچ گاه از پارچه‌های زبر و دستمال کاغذی استفاده نکنید، چرا که مواد به کار رفته در آنها باعث خراش صفحه نمایش گوشی تان خواهد شد. هر چند چنین خراش‌هایی ممکن است در ابتدا کوچک باشد و زیاد به چشم نیاید، ولی به مرور زمان عمق بیشتری پیدا می‌کند. در عوض از پارچه‌های مایکروفیبری استفاده کنید. این پارچه‌ها مخصوص پاک کردن سطوح حساس طراحی شده است.

از آب زیاد برای پاک کردن صفحه نمایش استفاده نکنید، اگر هم نیازی به استفاده از آب داشتید بهتر است ابتدا آب را به پارچه بزنید. هیچ گاه به طور مستقیم آب را روی صفحه نمایش‌تان نریزید. نکته بسیار مهم دیگری که باید در اینجا به آن دقت کنید، خاموش کردن گوشی پیش از پاک کردن آن با آب است. در نهایت هیچ وقت به مقدار زیاد روی صفحه نمایش تان فشار نیاورید زیرا این مساله باعث کاهش کیفیت صفحه نمایش و خراب شدن گوشی تان می‌شود.

چنانچه صفحه نمایش گوشی تان از جنس پلاستیک است، پاک کردن آن کار چندان سختی نیست و به آسانی می‌توانید با هر روشی که خواستید این کار را انجام دهید.

استفاده از پارچه‌های مایکروفیبری

برای پاک کردن صفحه نمایش‌های لمسی به تنها چیزی که شما نیاز دارید پارچه‌هایی از جنس مایکروفیبر است. چنین پارچه‌هایی را می‌توانید در جعبه عینک‌تان پیدا کنید. مزیت استفاده از این پارچه‌ها، پاک کردن صفحه نمایش گوشی تان بدون ایجاد کوچک‌ترین خراش روی آن است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی این پارچه‌ها کم بودن فیبر استفاده شده در آنهاست. علاوه بر این، چنین پارچه‌هایی می‌تواند به آسانی روغن و گرد و خاک را جذب کند به این ترتیب چنین موادی حتی در حاشیه گوشی تان جا خوش نخواهند کرد

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 4:0 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

اگر قصد دور ریختن پولتان را دارید، تلفن‌های همرا‌ه‌تان را از شب تا صبح به شارژر متصل کنید.

تقریبا میلیون‌ها نفر از مردم مدت زیادی گوشی موبایل و دیگر لوازم خود را در حالت شارژ نگه می‌دارند و بیش از حد آن را شارژ می‌کنند.

به طور مثال، برخی عادت دارند که گوشی خود را شب‌ها قبل از خواب به شارژر متصل کرده و صبح که از خواب بیدار می‌شوند و لازمش دارند، آن را از شارژر جدا می‌کنند. متاسفانه این گونه افراد بیشتر از آنچه که فکرش را بکنند ناخواسته و ندانسته متحمل هزینه شده‌اند.

چندی پیش یکی از وب‌سایت‌های خارجی آمار جالبی درباره عادت‌های کاربران انگلیسی در شارژ کردن و هزینه‌هایی که آن‌ها روزانه بابت آن متقبل می‌شوند ارائه کرده بود. این مطلب فقط در مورد انگلیسی‌ها صدق نمی‌کند. همه مردم جهان به نوعی در دور ریختن پول خود به این شیوه مقصر هستند:

- انگلیسی‌ها با جدا نکردن گوشی از شارژر بعد از تمام شدن شارژ، سالانه 60 پوند هزینه برق به ازای هر خانه هدر می‌دهند که وقتی این رقم در کل کشور اعمال می‌شود، مساوی می‌شود با هدر رفتن 134 میلیون پوند!

- شارژ کردن بیش از حد گوشی ممکن است آسیب بیشتری به آن بزند زیرا چرخه حیات باتری را کاهش می‌دهد و نمی‌گذارد مردم در هزینه برق خود صرفه‌جویی کنند.

- بیشترین دستگاه‌هایی که بیش از حد شارژ می‌شوند، لپ‌تاپ‌ها (43 درصد) و تلفن‌های همراه (41 درصد) هستند.

- در مجموع، مدت شارژ شدن تلفن‌های همراه دو ساعت طول می‌کشد، اما بیشتر مردم آنها را در تمام طول شب به شارژ متصل نگه می‌دارند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/11/5 ] [ 1:9 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

انتشار یک بدافزار جدید برای سیستم عامل اندروید دوباره تهدیدات فزاینده علیه تلفن‌های همراه را به ما یادآوری می‌کند؛ این بدافزار به محض ورود به تلفن همراه اندرویدی فهرست تماس‌های صاحب تلفن را ضبط و سپس آن‌ها را به یک سرور ارسال می‌کند.

با توجه به رشد روزافزون بدافزارها برای دستگاه های قابل حمل کارشناسان پنج راه را برای حفاظت تلفن‌های همراه و تبلت‌ها در مقابل پیشنهاد می‌کنند:

1- تلفن خود را قفل کنید

گذاشتن یک رمز عبور ساده برروی تلفن نخستین قدم و تنها قدم برای محافظت از تلفن در زمانی است که مفقود می‌شود.

2- تنها از فروشگاه‌های معتبر نرم‌افزار بخرید

به‌عنوان مثال صاحبان تلفن همراه با سیستم عامل iOS باید از فروشگاه‌های معتبر مانند App Store به خرید نرم‌افزار بپردازند.

3- دانلود هر نرم‌افزار را به دقت بررسی کنیم

هر دانلود به منزله یک تهدید بالقوه برای امنیت تلفن است و پیش از شروع دانلود باید به دقت منبع دانلود بررسی شود.

4- مراقب پیامک‌ها و ای‌میل‌های عجیب باشیم

هم‌زمان با شبیه شدن تلفن‌های هوشمند به رایانه‌های شخصی و چک کردن ای‌میل‌ها با گوشی نباید هر ای‌میلی را باز کرد. هکرها همچنین می‌توانند با ارسال یک پیامک گوشی را هک کنند. بنابراین باید از باز کردن پیامک‌ها و ای‌میل‌های عجیب خودداری کنیم.

5- از نرم‌افزار امنیتی تلفن همراه استفاده کنیم

هم‌زمان با رشد بدافزارها و ویروس‌ها در جهان تعداد نرم‌افزارهای خوب امنیتی در بازار نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال هم‌اکنون چندین نرم‌افزار امنیتی بزای سیستم عامل اندروید وجود دارد که پس از نصب به شناسایی و بدافزارها و محافظت از تلفن همراه کمک می‌کند. خرید یک از این نرم‌افزارها اقدامی عاقلانه است.


[ شنبه 90/5/15 ] [ 3:52 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

چنانچه گوشی شما در آب سقوط کرد یا اینکه در هر جای خیس یا مرطوب دیگری افتاد یا حتی اگر یک دوش حسابی هم گرفت برای شروع عملیات نجات آن قبل از هر چیز ، در ابتدا باطری آن را خارج کنید.

دوام بیشتر شارژ باطری موبایل :

اگر شارژ باطری گوشی شما هم مثل مال من خیلی زود تمام می شود باید بدانید که دلیلش این است که لابد آن را نزدیک به بدن خودتان نگه می دارید. چرا که بدن انسان ?? درجه سانتیگراد حرارت دارد و همین دما کافی است که باعث تخلیه سریع باطری موبایل شود. بنابراین بهتر است به جای قرار دادن گوشی در جیب، آن را درون کیف بگذارید یا از نگه دارنده های کمری استفاده کنید تا با بدن فاصله ای داشته باشد. از همین روش برای مواقع اورژانسی هم می توانید استفاده کنید. تصور کنید که به یک شهر دیگر رفته اید اما شارژر را فراموش کرده اید تا بهمراه ببرید. برای اینکه باطری کمتری از دست بدهید شب گوشی را خاموش کنید و آن را درون یخچال قرار دهید. این کار باعث می شود تا مصرف باطری به حداقل ممکن برسد.

وقتی گوشی در آب می افتد :

این بلا ممکن است سر هر کسی بیاید. چنانچه گوشی شما در آب سقوط کرد یا اینکه در هر جای خیس یا مرطوب دیگری افتاد یا حتی اگر یک دوش حسابی هم گرفت برای شروع عملیات نجات آن قبل از هر چیز ، در ابتدا باطری آن را خارج کنید. سپس آن را به آرامی با یک حوله خشک کنید. مرحله بعد این است که گوشی را درون یک ظرف پر از برنج خام و خشک قرار دهید. برنج یکی از بهترین جذب کننده های رطوبت است. کافی است گوشی شما یکی دو روز درون برنج ها مدفون باشد تا تمام رطوبت آن خارج شود. جالب است بدانید پس از اینکه گوشی شما طی زمان ذکر شده در داخل ظرف برنج استراحت کرد،

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 12:17 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‏دهد؛ گوشی تلفن‏ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‏کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‏کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‏شوند. تصمیم می‏گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‏شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‏ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است! اگر از گوشی استفاده می‏کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‏تواند مربوط به آن باشد.

همانطور که شما هارددیسک کامپیوتر خود را هر از چند گاهی Defragment می‏کنید و به اصطلاح آن را سروسامان می‏دهید بایستی از کارت حافظه گوشی خود نیز مراقبت کنید و هر از چندگاهی آن را دفرگ کنید.

جهت انجام عمل Defragment بر روی کارت حافظه در محیط ویندوز، شما ابتدا بایستی یک دستگاه رم‏ ریدر Ram Reader یا کارت‏خوان تهیه کنید. توسط رم ریدر شما می‏توانید به سادگی کارت حافظه گوشی را در آن قرار دهید تا یک درایو جدید در کامپیوتر جهت مدیریت فایل‏ها ایجاد شود. اگر کارت حافظه خارجی دارید ولی رم ریدر ندارید پیشنهاد می‏شود حتمأ یکی تهیه کنید تا انتقال فایلها به گوشی به سهولت انجام گیرد. قیمت آن نیز ارزان است.

پس از قرار دادن کارت حافظه در رم ریدر و نمایش درایو مربوطه در My Computer، بر روی درایو ایجاد شده با نام Removable Disk، راست کلیک کنید و Properties را برگزینید.
سپس به تب Tools بروید.
اکنون بر روی دکمه Defragment Now کلیک کنید.
در پنجره باز شده با عنوان Disk Defragmenter بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا عملیات دفرگ آغاز شود.
بسته به حجم کارت حافظه و محتویات آن مدت زمانی طول می‏کشد تا علیات پایان پذیرد. (ترفندستان)
پس از پایان کار شما می‏توانید با فشردن View Report گزارشی از نحوه کار را مشاهده کنید.
در پایان کارت حافظه را از رم ریدر جدا کنید و در گوشی قرار دهید.
تفاوت سرعت محسوس است.
از این پس هر از چندگاهی که احساس کردید سرعت گوشی پایین آمده حتمأ یکبار کارت حافظه آن را دفرگ کنید.


[ شنبه 90/1/13 ] [ 12:44 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

تا به حال شده که بخواید فایل هایی به غیر از mp3 و…که گوشیتون اونرو نمیشناسه رو به وسیله گوشیتون اجرا کنید…حتما برای حل این مشکل نرم افزاری مثل Core player و run و… نرم افزار های متععددی را اجرا کردید با کمک این ترفند میتونید این کار رو عملی کنید. فایل های DAT را نه گوشی می تونه بخو نه و نه نرم افزار های دیگه …برای اینکار راه حلی وجود دارد .

شاید نرم افزار core player نتونه فرمت DAT رو بخونه اما فرمت mpg رو که می تونه بخونه.

براید اینکه شما بتونید فایل DAT رو روی گوشیتون اجرا کنید فقط کافیه که پسوند فایل dat رو به mpg تغییر بدید ….برای اینکار به filemaneger گوشی بروید و فایل *.DAT رو rename کنید به *.mpg بعد که این کار را کردید به نرم افزار Core player برید و فایل مورد نظرو اجرا کنید.


[ پنج شنبه 90/1/11 ] [ 12:50 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

پاکسازی ویروس‌های گوشی خود توسط Netqin Mobile Antivirus
 

برقراری امنیت همیشه ازمواردی می‌باشد که به آن اهمیت بسیارداده می‌شود،حال این امنیت مربوط به یک سیستم کامپیوتری باشد و یا ممکن است مربوط به یک خانه و یا شرکت باشد و یا حتی ممکن است مربوطه به یک گوشی تلفن همراه کوچک باشد.دراین مطلب شما را با یک نرم‌افزارامنیتی مختص به گوشی‌های تلفن همراه آشنا می‌سازیم. Netqin Mobile Antivirus نام یک نرم‌افزارکوچک می‌باشد که با نصب آن بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود می‌توانید مانع بروزمشکلات امنیتی و یا آلوده شدن گوشی خود به ویروس‌ها شوید.این نرم‌افزار که توسط کمپانی مشهورتولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی و ضدویروس طراحی شده است به شما این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های امنیتی حفاظتی مختلفی برخوردارباشید و می‌توانید یک امنیت متناسب با گوشی همراه خود را ایجاد کنید. از ویژگی‌های موجود دراین نرم‌افزار می‌توان به موارد زیراشاره کرد:
ـ دارای ابزارضد ویروس
ـ کنترل حافظه‌ی گوشی و شناسایی ویروس‌های احتمالی
ـ قابلیت بررسی فایل‌های دریافتی از طریق Bluetooth
ـ اسکن حافظه‌ی گوشی برای کشف ویروس‌های احتمالی سازگاربا گوشی‌های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 و گوشی‌های 3 UIQ

SafeWallet v1,11 نرم‌افزاری کاملاً مطمئن به منظورنگهداری و ثبت اطلاعات شخصی در گوشی تلفن همراه:
 ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/8/6 ] [ 11:25 صبح ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
به موازات استفاده از فناوری های پیشرفته در تلفن های موبایل و سایر دستگاه های الکترونیکی نظیر PDA، مهاجمان از روش های جدیدتری برای به دام انداختن قربانیان خود استفاده می نمایند. مهاجمان با ارسال پیام کوتاه (SMS) و یا نامه های الکترونیکی ( Email )، می توانند کاربران را ترغیب به استفاده از یک وب سایت مخرب نموده و یا آنان را متقاعد نمایند که کدهای مخربی را بر روی دستگاه قابل حمل خود نصب نمایند.

تهدیدات امنیتی
 

اکثر تلفن های موبایل دارای قابلیت ارسال و یا دریافت پیام کوتاه می باشند. برخی از تلفن های موبایل و یا دستگاه های PDA دارای قابلیت اتصال به اینترنت نیز می باشند. علیرغم مفید بودن امکانات فوق برای استفادهکنندگان، مهاجمان نیز ممکن است از اینگونه پتانسیل ها در جهت اهداف مخرب خود سوء استفاده نموده و عملیات زیر را انجام دهند:

? سوء استفاده از سرویس
 

اکثر تلفن های موبایل دارای محدودیت های مختص به خود در خصوص تعداد پیام ارسالی و یا دریافتی می باشند. در صورتی که یک مهاجم بتواند تعداد زیادی پیام ناخواسته را برای شما ارسال نماید (Spam)، ممکن است هزینه های فیزیکی و منطقی بیشتری را به شما تحمیل نماید. یک مهاجم همچنین می تواند تلفن موبایل و یا دستگاه PDA شما را آلوده به کدهای مخربی نماید که به آنان اجازه استفاده غیرقانونی از آن را خواهد داد. با توجه به این که از لحاظ قانونی تلفن به نام شما است، این موضوع می تواند مشکلات قانونی متعددی را برای مالک آن به دنبال داشته باشد.

? ترغیب کاربران به استفاده از یک وب سایت مخرب
 
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/6/16 ] [ 9:1 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

مجلس ترحیم است، صدای زنگ گوشی همراه صاحب عزا بلند می شود. مراسم عقد است عروس خانم رفته است گل بچیند که صدای گوشی همراهش بلند می شود، جناب جراح در حال بازکردن دل و روده ی مریض بیچاره است که صدای زنگ گوشی همراهش بلند می شود. کارشناس داوری در برنامه ی زنده ی تلویزیونی مشغول داوری است که صدای زنگ گوشی همراهش بلند می شود. هیچ جا، حتا هنگام دیدن یک فیلم گریه آور هندی در داخل سینما، دیگر امنیت نداریم!
در خلال جلسات شورای یک شهر ، هیچ عجیب نیست که آهنگ ” بادابادا ، مبارک بادا “ هم از گوشی همراه یکی از اعضا بلند شود. امّا متاسفانه آش آن قدر شور نشده است که قانونی در مورد استفاده از گوشی های همراه در موزه ها، سینما ها، و نگارخانه ها و یا مراسم زنده وضع گردد.
هرجا که می رویم، از خیابان گرفته تا فرودگاه، از آسانسور ها تا بانک ها، از اتاق های کنفرانس تا رستوران ها صدای گوش خراش و آزار دهنده ی انواع و اقسام ملودی های تکان دهنده و مشمئز کننده، سیم اعصاب تان را می کشند و روی ریسمان تحمل تان راه می روند...

 

جنون گوشی همراه
 

استفاده ی غیر مودبانه از گوشی های همراه فقط به محیط های شهری محدود نمی شود.
چند وقت پیش، در یکی از همایش های علمی، زنگ گوشی فردی که در حال ارائه ی مطالب خود بود، بلند شد، و او سخنرانی خود را قطع کرد تا به تلفن اش جواب دهد. خود مردم قوانین و رفتارهای جدیدی وضع می کنند تا نشان دهند چه چیز شخصی است و چه چیز جنبه ی خصوصی دارد.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/6/15 ] [ 4:37 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 263
کل بازدیدها: 1189136