سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

5) دوربین عکاسی و فیلمبرداری:

به کمک دوربین می توانید عکاسی کنید و از تماشای کلیپ های کوتاه ویدیویی خود لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید عکس ها و کلیپ های خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. دوربینVGA بعضی از گوشی های همراه کیفیت بالایی ندارد، اما مدل هایی هم هستند که رزولوشن بهتری دارند که حتی گاهی به چند مگاپیکسل نیز می رسد. بسته به نوع گوشی و دوربین آن، از مشخصه های مختلفی برخوردار خواهید شد.

6( بلندگو / مکالمه گروهی:

بلندگوی به کار رفته در گوشی ها کاربری چند منظوره ای دارد. به کمک این بلندگو می توانید همزمان با مکالمه، با کامپیوتر نیز کار کنید. توجه داشته باشید برای این کار باید از یک بلندگوی دو طرفه (ارسال و دریافت صدا) استفاده کنید. این بلندگو موجب می شود هر دو طرف مکالمه به طور همزمان با هم صحبت کنند. بدین ترتیب، مسافرانی که به منظور اهداف کاری ناچارند سفرهای متعددی را بدون آمادگی قبلی انجام دهند و ملاقات های غیر پیش بینی شده داشته باشند، می توانند از قابلیت مکالمه گروهی گوشی همراه خود بهره ببرند.
Push to talk (7
به کمک این قابلیت می توانید با افراد یا گروه ها ارتباط داشته باشید. این قابلیت برای کاربرانی که می خواهند هر از گاهی با همکاران خود در تماس باشند بسیار کارآمد است.

8 (بلوتوث:

این مشخصه به کاربر امکان می دهد به صورت بی سیم با گوشی های دیگر ارتباط داشته باشد، مثلا برای برقراری مکالمه. گوشی های متعددی هستند که امکان مبادله اطلاعات به صورت بی سیم یا همزمان سازی(Synchronization) آنها را با استفاده از سیستم بلوتوث یا کامپیوترهای سازگار با بلوتوث فراهم می کنند. البته توجه داشته باشید که به کار گیری بلوتوث در بعضی از گوشی های همراه محدودیت برد و فاصله دارد.

9( قابلیت های مولتی مدیا و حافظه:

در اینجا می توان به قابلیت هایی مانند پخش کننده موسیقی، پشتیبانی از فایل های MP? و رادیو FM اشاره کرد. به تازگی، گوشی هایی به بازار عرضه شده اند که از امکانات پخش ویدیویی و مکالمه تصویری با استفاده از قابلیت های نسل سوم پشتیبانی می کنند. گوشی هایی هم هستند که به کمک آنها می توانید فایل های موسیقی دانلود نمایید. البته، این کار مستلزم صرف هزینه بیشتری است و منطقه شما نیز باید تحت پوشش قابلیت های نسل سوم قرار داشته باشد (متاسفانه در حال حاضر در کشور ما این امکان هنوز وجود ندارد). توجه داشته باشید که حافظه گوشی شما باید ظرفیت بالایی داشته باشد (قابلیت نصب کارت حافظه به شدت توصیه می شود). هم چنین، وجود دکمه های مخصوصی برای قابلیت های موسیقی در قسمت بیرونی گوشی کارآیی آن را افزایش می دهد (مانند امکانات موجود در گوشی های سری واکمن یا W سونی اریکسون).

10) لوازم جانبی و قابلیت های شخصی سازی گوشی:

بعضی از گوشی ها در قاب های مختلفی که از تنوع رنگی خوبی هم برخوردار می باشند عرضه شده اند. هم چنین، می توانید از لوازم جانبی همراه آنها نیز استفاده کنید. در انتخاب یک گوشی مناسب به نوع طراحی هماهنگ با سلیقه خود توجه کنید. آیا به گوشی بدون بازی یا برنامه های مختلف علاقه دارید؟
انتخاب گوشیی موبایل بر اساس نوع کاربر:

? کاربر با نیازهای ابتدایی

یک گوشی موبایل کم هزینه، بدون زرق و برق که تنها در مواقع اضطراری به کار می رود.
ـ Motorola V???
ـ LG VX????
ـ Nokia ????
ـ Sanyo SCP-????

? مدیران پر مشغله

مناسب کسانی که می خواهند تقریبا همه جا به محیط کار خود دسترسی داشته باشند. دفترچه تلفن جامع، هماهنگ سازی خوب اطلاعات تماس ها ها، بلندگو، مکالمه گروهی، بلوتوث، تلفن بین المللی، ایمیل و صفحه کلید QWERTY قابلیت هایی هستند که باید به آنها توجه کرد. برای این منظور یک گوشی همراه هوشمند انتخاب مناسبی است.
ـ Palm Treo ???p
ـ RIM BlackBerry ????e
ـ Cingular ????
ـ T-Mobile Dash

? کاربر متوسط

اگر هدف اصلی شما از داشتن یک گوشی همراه برقراری مکالمه در مواقع لزوم است اما همچنان می خواهید از قابلیت های دیگری هم بهره مند شوید، این گوشی ها هر دو کاربری فوق را دارا می باشند.
ـ ???? Nokia
ـ LG LX???
ـ Nextel Motorola i???
ـ Samsung SGH-D???
ادامه دارد ...
منبع:روزنامه ابرار اقتصادی


[ چهارشنبه 89/5/13 ] [ 7:52 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 185
کل بازدیدها: 1195473