سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
در این گزارش نحوه بهینه سازی Ram و افزایش سرعت در اندروید را به شما آموزش می دهیم.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،اگر احساس می کنید سرعت تلفن همراه شما نسبت به روزهای اولیه خرید کاهش یافته است این گزارش را تا انتها بخوانید،چرا که اپلیکیشن Memory Booster به شما کمک می کند تا مشکل کمبود حافظه Ram و کند بودن دستگاه خود را حل کنید.

سرعت اندروید خود را بالا ببرید + آموزش

این اپلیکیشن با خالی کردن حافظه اشغال شده توسط نرم افزار های مختلفی که اجرا کرده اید،میزان حافظه رم گوشی شما را بهینه سازی کرده و باعث افزایش سرعت اسمارت فون اندرویدی شما می شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/5/6 ] [ 9:38 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
دوربین های تلفن همراه با به روز رسانی شدن و بالا رفتن کیفیت لنزهایشان، دست ما را برای بهتر عکس گرفتن در همه جا بازتر می کنند.
با رعایت چند نکته ساده می توانید عکس های بهتر و با کیفیت تری به کمک دوربین گوشی خود بگیرید.

1- نور
از آنجا که لنز و سنسور نور در اکثر گوشی ها، از دوربین های دیجیتال کوچک تر است، قبل از گرفتن عکس از کافی و طبیعی بودن نور اطمینان حاصل کنید. دقت کنید که نور در پشت سر شما و یا اطراف شما باشد و روی صورتتان نیافتد.

2- ثبات
بزرگ ترین مشکل عکاسی با گوشی ها، تار شدن عکس به دلیل لرزش دست است. برای رفع این مشکل، سرعت شاتر را کم کنید. به این ترتیب در زمان گرفتن عکس راحت تر می توانید دست خود را ثابت نگه دارید. البته می توانید دوربین خود را به دیوار و یا بر روی یک صندلی نیز تکیه دهید تا زیاد تکان نخورد.

چند نکته برای گرفتن عکس های بهتر با دوربین گوشی

3- بزرگ نمایی
در حالی که قابلیت بزرگنمایی در گوشی های هوشمند رو به بهبود است، اما همواره گرفتن عکس با بزرگنمایی دیجیتال، باعث تار و بی کیفیت شدن عکس شما خواهد شد، بنابراین حتی الامکان از این فناوری برای گرفتن عکس استفاده نکنید.

4- عدم استفاده از فلش
اکثر دوربین های تلفن همراه، دارای فلش می باشند. این فلش به عنوان چراغ قوه کاربرد خوبی دارد اما برای گرفتن عکس بهتر است از آن استفاده نکنید، زیرا فلش باعث سیاه و محو کردن اطراف سوژه مورد نظر شما در عکس نهایی خواهد شد.

5- استفاده از نرم افزار
برای اصلاح عکس ها و ویرایش آن ها، از نرم افزارهای مطابق با سیستم گوشی خود استفاده کنید و اگر پس از انتقال به کامپیوتر قصد ویرایش آن را دارید، سعی کنید از نرم افزارهای ویرایشگر غیر حرفه ای ساده استفاده کنید تا کیفیت عکس ها کم تر دچار ناهمسانی شود.

[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 12:40 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
برای حفظ اطلاعات شخصی موجود در تلفن همراهتان در برابر خونریزی قلبی و هک شدن، می توانید این نرم افزار Heartbleed Security Scanner را به صورت رایگان از دریچه دانلود کنید.
در چند روز اخیر خونریزی قلبی سایت ها سبب از دست رفتن و هک شدن اطلاعات اکثر کاربران شده است، در خونریزی قلبی هکرها با حمله و دسترسی به open ssl سایت اطلاعات کاربران را به دست می آورند، پس از انتشار همچنین اشکال بزرگی شرکت های نرم افزاری که در بخش امنیت و آنتی ویروس فعال هستند اقدام به طراحی نرم افزارهایی برای مقابله با این مشکل کرده اند، که دریچه قصد معرفی نسخه اندروید یکی از این نرم افزارها را دارد. این نرم افزار CM Security Heartbleed Scanner می تواند از اطلاعات گوشی، حساب های کاربری،  ایمیل ها، حساب های بانکی و ... در برابر نفوذ افراد غیر مجاز از حفره های امنیتی open ssl جلوگیری کند. این نرم افزار با آنالیز برنامه های موجود در گوشی می تواند بگوید که چه برنامه ای دچار مشکل خونریزی قلبی است و چه نرم افزاری سالم است.

 




قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 670 کیلوبایت

[ پنج شنبه 93/2/11 ] [ 2:0 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
به شما راه‌هایی را آموزش خواهیم داد تا بتوانید سرعت گوشی هوشمند یا تبلت خود را که مبتنی بر سیستم عامل آندروید است افزایش دهید.

ممکن است بعد از یک مدت که از خرید گوشی شما بگذرد و نرم‌افزارهای متنوعی را روی آن بریزید، احساس کنید که گوشی شما از نظر کارکرد ضعیف شده و کارایی و سرعت روزهای اول خود را ندارد.
مسلما در این شرایط هر کسی دوست دارد که دوباره گوشی خود را به شرایطی بازگرداند که سرعت خوبی داشته است. در چند نکته  به شما راه‌هایی را آموزش خواهیم داد تا بتوانید سرعت گوشی هوشمند یا تبلت خود را که مبتنی بر سیستم عامل آندروید است افزایش دهید. زیرا ممکن است به مرور زمان این کندی سرعت برایتان بسیار آزار دهنده شود.


 اگر در حال حاضر کارهای ساده‌ای نظیر رفتن از این اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگری یا برگشت به منوی اصلی زمان بیشتری نسبت به قبل برایتان طول می‌کشد، سرعت آندروید شما کاهش پیدا کرده است.
برای این که با این مشکل مقابله کنید بهتر است که قبل از هر کاری به بخش اپلیکیشن‌های خود رفته و آن‌ها را بررسی کنید تا اپلیکیشن‌های بلا استفاده را شناسایی کنید. در مرحله بعدی باید تمامی اپلیکیشن‌های بلا استفاده را از کار بیندازید. باید بدانید که آندروید شما، حجم حافظه داخلی محدودی دارد و هر قدر که فضای خالی آن کمتر باشد، سرعت آندروید هم پایین‌تر خواهد بود.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/2/11 ] [ 1:59 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

Google Chrome (گوگل کروم) نام مرورگری قدرتمند و فوق‌العاده که کمتر کسیت تا به حال تجربه کارکردن با آن را ندارد. هرکسی که آن را چه بر روی کامپیوتر خود و یا چه بر روی موبایل تا یبلتش از آن استفاده کرده باشد، قطعاً به سرعت بالای آن، تجربه کاربری فوق‌العاده و قدرتمند بودنش پی برده است. اما این ها همه چیز نیستند؛‌ در این مطلب با ما باشید تا شما را با 10 نکته از مرورگر کروم برای موبایل آشنا سازیم تا لذت استفاده از آن را برای شما دو چندان کنیم!

مرورگر گوگل کروم بر روی دو سیستم عامل Android و iOS قابل نصب و استفاده می‌باشد. کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند با مراجعه به App Store مخصوص اپل، آن را دریافت کنند؛ همچنین کاربران Android نیز می توانند با استفاده از Google Play و یا هر نوع نرم افزار مشابه، اقدام به دریافت و نصب آن نمایند.

  • حرکت بین سربرگ ها (Tabs)

گوگل کروم به شما این امکان را می دهد که با استفاده از حرکت های خاص، بین تب‌های باز حرکت کنید. این حرکت ها تنها بر روی گوشی‌های Android، iPhone و iPad کار می‌کنند؛ تبلت‌های Android از این امکان بی بهره هستند!

در گوشی‌های Android، انگشت خود را هرکجای Toolbar قرار داده و به سمت راست یا چپ حرکت کنید.

در گوشی‌های iPhone و تبلت‌های iPad، انگشت خود را در گوشی صفحه قرار دهید؛ سپس به سمت داخل حرکت کنید؛ خواهید دید که در داخل تب‌های باز حرکت خواهید کرد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/1/13 ] [ 12:15 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

نخستین و مهم‌ترین مشخصه یک تلفن همراه قابلیت برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان است که در کوتاه‌ترین زمان میسر می‌شود. اما گاهی اوقات همین قابلیت می‌شود بلای جان دارندگان تلفن همراه و اسباب مردم آزاری برخی دیگر از طلب‌کار گرفته تا بازاریابان و حتی نزدیکانی که نمی‌خواهید با آنها ارتباط داشته باشید.

 
به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، نخستین روش برای خلاص شدن از تماس های مزاحم آن است که با مخابرات تماس بگیرید و با ارائه شماره فرد مزاحم خواستار مسدود کردن خط تلفن او شوید که این کار نیز پروسه‌ای زمان‌بر و البته خسته‌کننده است، اما اگر از کاربران تلفن‌های هوشمند هستید باید بدانید که می‌توانید رأسا این کار را انجام دهید.

در این بخش شما را با روند کار در گوشی‌های اندرویدی، یا مبتنی بر ویندوز فون و iOS آشنا خواهیم کرد.

iOS

قراردادن کاربران در لیست سیاه (Blacklist) گوشی‌های مبتنی بر iOS کار بسیار ساده‌ای است. برای این کار به برنامه Phone در گوشی خود بروید و کانتکت یا اطلاعات تماس فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. صفحه را اسکرول نمایید تا به پایین آن برسید و سپس روی عبارت Block This Caller کلیک نمایید. اگر آن فرد در دفترچه تلفن گوشی شما وجود ندارد، به لیست آخرین تماس‌های تلفنی خود رفته و پس از یافتن شماره مورد نظر روی آیکون i کلیک نمایید. سپس صفحه را به پایین اسکرول نمایید و پس از یافتن گزینه Block This Caller روی آن کلیک نمایید (با این کار علاوه بر مسدود کردن تماس‌های فرد هیگونه پیغام متنی هم از وی دریافت نخواهید کرد).

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/24 ] [ 1:28 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

گر از مودم وای فای دارید و از اینترنت بی سیم استفاده می کنید، همیشه به این موضوع فکر می کردید که آیا هکر‌ها از اینترنت شما دزدی می‌‌کنند یا نه؟ دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار Whos On My WiF خیال شما را راحت می کند. به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی در جهت نمایش آمار و وضعیت انواع مودم های وایرلس و وای-فای می باشد. باتوجه به امکان هک شدن این مودم ها و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی دیگران از اینترنت و مودم کاربر، استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی پیشنهاد می شود.

 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/26 ] [ 6:58 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
طناب ها را پشت سر هم ببرید!

نسخه ی جدید بازی Cut the rope برای اندروید + دانلود

Cut the rope از پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است.با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی این بازی با عنوان "هدیه تعطیلات" ارائه شده است. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات های موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شوند. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید.

 
[ یکشنبه 92/10/8 ] [ 5:28 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2013 میلادی برترین بازی های انواع سیستم عامل ها ارائه شده است، که در این گزارش قصد معرفی بازی های منتخب سال 2013 را برای سیستم عامل اندروید داریم.


بازی ندای وظیفه Call of Duty: Strike Team
در بازی ندای وظیفه شما یک تجربه گرافیکی و زیبا را در تلفن همراه و تبلت اندرویدی خود مشاهده خواهید کرد. با تیم خود وارد میدان نبرد شوید و با تمام قدرت دشمنان را از بین ببرید. در این بازی شما مجهز به انواع سلاح های جنگی از جمله: هواپیما و تانک هستید. داستان این بازی روایتگر سال 2020 میلادی است، حال وقت آن است که به سال 2020 سفر کنید. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/9/6 ] [ 12:13 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛به مناسبت فرا رسیدن روز عاشورا، برای شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات یک بسته نرم افزاری آماده کرده ایم، این بسته شامل نرم افزار های: نرم افزار امام حسین(ع) برای اندروید، نرم افزار مذهبی زندگانی امام حسین (ع) برای پلتفرم جاوا، کتاب الکترونیکی زندگی نامه امام حسین (ع)، نرم افزار سخنان امام حسین از مدینه تا کربلا برای پلتفرم جاوا، کتاب "فرهنگ عاشورا" برای اندروید و جاوا، نرم افزار شهادت نامه امام حسین (ع) برای اندروید و نرم افزار تخصصی ثارالله برای پلتفرم جاوا می شود.
[ چهارشنبه 92/8/22 ] [ 11:41 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1188914