سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

اما آن دسته از کاربرانی که سیستم mac را انتخاب می کنند می توانند به سراغ لپ تاپ های MacBook Pro یا desk top های mac PRO یا i mac بروند.
بکائی، مدیر فروش شرکت همراه پردازان در این زمینه می گوید:
MacBook Pro اغلب به پردازنده ghzا ?/?ا تا ghzا ?/?ا مجهز است و رم آن ظرفیتی معادل ? تا ? گیگابایت دارد. mac PRO نیز به پردازنده ?/ ? گیگاهرتزی مجهز است و رم این دستگاه حافظه ای بین ? تا ?گیگابایت دارد. هارد این دستگاه نیز ظرفیتی معادل ??? گیگابایت تا چهار گیگابایت دارد و به خوبی از عهده نیاز کاربر برخواهد آمد.
به گفته بکائی، سیستم عامل مکینتاش، انتخاب اول گرافیست های حرفه ای است و تقریبا همه عکاسان و گرافیست ها این سیستم را می شناسند.
وی سرعت بالای سیستم osx در مقایسه با xp و vista را از ویژگی های بارز این سیستم دانست و گفت: سیستم عامل osx در مقایسه با سایر سیستم عامل ها سبک تر و سریع تر است. مثلا برای اجرای روان osx یک گیگابایت رم کافی است. اما برای اجرای روان ویندوز vista حداقل دو گیگابایت رم مورد نیاز است.


وی همچنین افزود: این سیستم برای ساخت موسیقی بسیار مناسب است و بسیاری از بزرگان موسیقی از برنامه Garage Band برای ساخت موسیقی استفاده می کنند.

گیمرهای پرسروصدا

شاید یکی از پرسروصداترین کاربران رایانه گیمرها باشند که با توجه به روند رو به رشد بازارهای رایانه ای بر تعداد آنها روزبه روز افزوده می شود. تا جایی که شاهد ایجاد سیستم های مختلفی در این زمینه هستیم.
طبق اعلام عشری یکی از عرضه کنندگان خدمات رایانه ای کارت گرافیک و صفحه نمایش فاکتورهای مهمی در انتخاب رایانه مناسب برای یک گیمر هستند.
به گفته وی یک گیمر به صفحه نمایش با وضوح و نسبت کنتراست بالا نیازمند است. کارت گرافیک پیشنهادی وی نیز geforce ???? با ظرفیت یک گیگابایت و رم پیشنهادی وی حداقل ? گیگابایت است.
فهامی،مسوول فروشگاه اهورا نیز در این زمینه گفت: یک گیمر باید کامپیوتری انتخاب کند که تمام قطعات آن قوی باشد.
وی مادربود ii ا asusstriker را از مادربوردهای پرفروش و مناسب گیمرها معرفی کرد و گفت معمولا گیمرها از پردازنده های خانواده Quad core چهار هسته ای مانند ???? یا ???? استفاده می کنند.
به گفته وی صفحه نمایش های صفحه عریض (wide) نیز از طرف گیمرها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.
فهامی سیستم عامل مورد استفاده اکثر گیمرها را vista و xp معرفی کرد.

رایانه های سینمایی

به غیر از گروه های مختلف کاربران رایانه که به آنها اشاره کردیم سینماگران نیز برای تدوین و عملیات دیگر به رایانه نیازمندند.
فهام یک فعال در این زمینه می گوید: سینماگران مانند گرافیست ها به رایانه های قوی نیازمندند که پردازنده و کارت گرافیکی قوی داشته باشند.
به گفته وی به عنوان مثال مدل q???? و ???? FX گزینه های مناسبی برای سینماگران هستند.
رم رایانه این گروه نیز نباید ظرفیتی کمتر از چهار گیگابایت داشته باشد.
سیستم عامل مطلوب این گروه نیز xp است چرا که سرعت بیشتری دارد و هنگ نمی کند.بکائی مدیر فروش شرکت همراه پردازان عرضه کننده محصولات apple نیز mac book PRO و دسک تاپ های mac PRO را برای استفاده سینماگران مناسب دانست که برای انجام کارهای سنگین مانند dmam ? مناسب است و به دو CPU چهار هسته ای و حافظه دو تا چهار گیگابایتی مجهز است.
منبع:سافتستان


[ پنج شنبه 89/4/10 ] [ 12:54 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 409
کل بازدیدها: 1192766