سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

دانلود سه عدد کتاب موبایل بسیار جالب (پیشنهاد می کنم دانلود کنید)

رو لینک کلیک کن تا دانلود بشه

کتاب اس ام اس ، پیامک ، مطالب خواندنی

 

 


[ شنبه 88/12/22 ] [ 7:29 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

یکی از مشکلات همه کسانی که گوشی دارند باتری موبایل هست , پیش آمده که همیشه می گفتند که باتری موبایل ما زود تموم میشه ! مشکل داره ! اصل و فابریک نیست ؟ اما با کمی دقت پی میبریم که خیلی ها شاید طریقه بهتر مصرف کردن از باتری موبایلشون رو ندونند , برای همین در این مقاله به راه و روش هایی برای جلوگیری از زود خالی شدن باتری موبایل پرداخته می شود.
برای اینکه باتری دیرتر خالی شود، نکات زیر را در نظر بگیرید؛
1. اگر از بلوتوث استفاده نمی‌کنید، آن را خاموش کنید. بلوتوث خود به تنهایی باتری زیادی مصرف می‌کند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و… از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را خاموش نمایید.
2. نور صفحه نمایش خود را کم کنید. بعضی از گوشی‌ها به طور خودکار نور صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از گوشی‌ها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد.
3. از عکس‌های متحرک استفاده نکنید. محافظ‌های صفحه نمایش و عکس‌های متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر می‌کنند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/12/16 ] [ 7:23 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

 -آیا میدانستید که برای در دسترس نبودن میتوانید از فویل آلومینیوم استفاده کنید و آن را دور گوشی بپیچید ، یعنی گوشی را با آن بسته‌بندی کنید؟

- آیا میدانستید که در صورت استفاده از تصاویر متحرک در Background گوشی مصرف باطری فوق العاده بالا می‌رود؟

- آیا میداسنتید که نصب و پاک کردن برنامه‌ها در موبایل هیچ ضرری برای گوشی ندارد و فقط در طولانی مدت باعث انباشته شدن فایلهای کوچکی از هر برنامه در گوشی می شود که با مستر ریست کردن گوشی قابل حل می‌باشد؟

- آیا میدانستید در گوشی های 6600 نمی‌تونید فایل Mp3 رو برای زنگ گوشی انتخاب کنید؟

- آیا میداسنتید برای گوشی های 6600 هدفون وجود ندارد؟

- آیا میداسنتید که هیچ برنامه ای برای رادیو در گوشی های 6600 وجود ندارد. برای رادیو گوشی باید مجهز به تیونر سخت افزاری باشد و چون در گوشی‌ها این قطعه سخت افزاری وجود ندارد پس نمی‌توان از برنامه‌ای برای رادیو استفاده کرد؟

- آیا میدانستید که به انتخاب مردم امریکا بهترین آنتی ویروس KasperSky می‌باشد که قابلیت آپدیت شدن و حذف ویروس را دارد و نسبت به آنتی ویروسهای دیگر مصرف باطری را کمتر بالا می‌برد؟

- آیا میدانستید با نگه داشتن کلید منو ، تمامی برنامه های در حال اجرا نمایان میشود و با انتخاب دکمه C برنامه مورد نظر بسته میشود؟

- آیا میدانستید درحالتی که صفحه کلید قفل است ، بدون اینکه لازم باشد قفل صفحه کلید را باز کنید ، با فشردن کلید on/off می توانید لامپ صفحه نمایش را روشن کنید تا مثلا ساعت را ببینید یا وضعیت باتری گوشی را چک کنید؟

- آیا میدانستید برای شارژ باطری بهتر است که گوشی را خاموش کرده و بعد شارژ کنیم؟


[ جمعه 88/12/7 ] [ 10:44 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 165
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1189019