سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
اگر می‌خواهید فایل هایتان را بدون قابلیت بازیابی برای همیشه پاک کنید، بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار، Hardwipe می‌باشدکه به صورت رایگان عرضه شده است.

کاربرد نرم افزار Hardwipe پاک کردن فایل‌ها بدون قابلیت بازیابی آن‌هاست. اگر فایل شخصی و یا محرمانه‌ای دارید که می‌خواهید به دلایلی همچون فروش، قرض دادن و ... این اطلاعات را پاک کنید تا قابل بازیابی نباشد، این برنامه یکی از بهترین نرم افزار در این زمینه است.


این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده است و همین موضوع باعث شده تا Hardwipe محبوبیت فراوانی داشته باشد. این برنامه از طرح پاک کردن اطلاعات مهم از جمله GOST R 50739-95, DOD 5220.22-M, Schneier و Gutmann پشتیبانی می کند و بعد از پاک کردن کامل، رایانه را به صورت خودکار خاموش می‌کند. دریچه توصیه اکید دارد که در پاک کردن اطلاعات شخصی و محرمانه دقت کافی داشته باشید، چرا که بعد از عمل پاکسازی امکان بازیابی اطلاعات شما به هیچ وجه وجود ندارد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 7.73 مگابایت + 5.25 مگابایت
 • نسخه: (64Bit (4.0.3) ** 32Bit (3.1.0
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز:


[ پنج شنبه 93/2/11 ] [ 1:56 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
نسخه جدید ضد ویروس رایگان مایکروسافت با قابلیت های به روزتر منتشر شد.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 4.5.216.0 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.
این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.
[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 7:12 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
کتاب آموزشی EDIUS به زبان فارسی بوده و شما قدم به قدم همراه با تصاویر، آموزش میکس و مونتاژ فیلم را فرا خواهید گرفت.  به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ EDIUS یکی از برترین نرم افزارهای گرافیکی کار روی فیلم جهت میکس و مونتاژ فیلم‌های مختلف به حساب می‌آید که شهرت و محبوبیت خاصی در بین تدوینگرها دارد. نرم افزار EDIUS در مراکز جهانی، شبکه‌های تلوزیونی صدا و سیما، استودیوهای خبر، استودیو گرافیکی و فیلم سازی و... کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/1/13 ] [ 12:11 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و جذاب هستید، بازی 100 Doors: Aliens space می توانید برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بازی فکری حل معمای درب های بسته از بازی های جذاب و اعتیاد آور ویژه گوشی های اندرویدی است، که امروز قصد معرفی نسخه بروز رسانی شده بازی را داریم. در بازی 100 Doors: Aliens space شما در جهان مکانیزه و آهنی قرار گرفته اید و برای گذر از این جهان باید با حل کردن و پاسخ دادن به سوالات هر مرحله، درب های بسته را باز کنید و راهی مرحله بعد شوید. در این نسخه 80 مرحله مختلف با درجه سختی متنوع گنجانده شده است که  هر چه در بازی پیشرفت کنید پاسخ دادن و حل کردن معماهای موجود سخت تر خواهد شد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی، موسیقی متن زیبا، وجود مراحل و سطوح مختلف اشاره کرد. توجه داشته باشید که این بازی در سراسر جهان بسیار محبوب است و 40 میلیون کاربر سعی می کنند درب های موجود در این بازی را باز کنند.
 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/24 ] [ 1:26 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
[ شنبه 92/10/28 ] [ 1:26 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
سریعترین، قابل اطمینان ترین مرورگر از هر مرورگر دیگر، این را شرکت گوگل برای گوگل کروم گفته است. دریچه فناوری اطلاعات این بار آخرین نسخه این مرورگر یعنی نسخه 32.0.1700.76 را برای شما کاربران آماده کرده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
 
گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
[ پنج شنبه 92/10/26 ] [ 7:1 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

در این گزارش می توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزارهای این هفته ی دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

نرم افزار محاسبات ریاضی برای اندروید؛

مسائل ریاضی را با دستـخط خودتان حل کنید + دانلود

MyScript Calculator نرم افزار ماشین حساب کاملا متفاوت می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید محاسبات ریاضی را با دست خط خودتان نوشته و سپس جواب آن را همان لحظه به راحتی بدست آورید!


  

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/8/24 ] [ 12:6 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عرفات نام جایگاهی است که حاجیان در روز عرفه (نهم ذی الحجه) در آن جا توقف می کنند و به دعا و نیایش می پردازند،دعای عرفه از مشهورترین دعاها در این روز است که دارای فضیلت های بسیاری است. این دعا دارای مضامین عارفانه ای مانند شناخت پروردگار متعال و ... است. حال شما می توانید با استفاده از نرم افزار های موجود در گزارش تمامی اعمال روز عرفه را به صورت کامل انجام دهید.

[ سه شنبه 92/7/23 ] [ 10:22 صبح ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1188868