سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

زمانی که هارد دیسکی خراب و از رده خارج می شود، معمولاً مقدار بسیار زیادی اطلاعات مهم در آنها وجود دارد. همچنین در هارد دیسکهایی که در حال کار هستند لازم است که بعضی اوقات اطلاعاتی از روی آنها برای همیشه برداشته شوند و از بین بروند. بنابراین لازم است که بدانید چگونه می توان اطلاعات حساس و مهم را، چه از روی هاردهای در حال کار و چه خراب و از کار افتاده، پاک کرده و از میان برد. اطلاعاتی وجود دارند که یا برای بار اول نوشته شده و در کامپیوتر وارد شده اند و یا دسترسی مجدد به آنها امری بسیار مشکل و دشوار است. Office، فایلهای موقت را ایجاد می کند، Backup ها شامل کپی ها هستند و Paging File، فایلهای ناتمام و حتی فایلهای رمز دار و کد بندی شده را به صورت واضح و آشکار بر روی هارد ذخیره و ضبط می کند. اطلاعات مالیاتی، کلمه های عبور، اطلاعات مربوط به شرکتها و اطلاعات شخصی هنگام فروش هارد، تعمیر کامپیوتر یا حملات جاسوسی (هکرها) در دسترس افراد بیگانه قرار می گیرند. اگر شما هارد خود را به منظور تعمیر به دست افراد متخصص می سپارید، از حفظ اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید.

ادامه مطلب...

[ شنبه 88/10/26 ] [ 12:1 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
می خوام یه آموزش کوچولو درباره ساخت دامنه رایگان بدم . قبل از اون بهتره به این مطلب توجه کنید! اگه وبلاگتون تو یه سرویس دهنده رایگان مثل Persianblog یا Blogsky یا هر چیز دیگه ای هست ، بهتره از این کار صرف نظر کنین چون google دیگه مطالبتون رو پیدا نمی کنه ( ارزش سایت شما با TK سنجیده میشه و هیچ لینکی به وبلاگ اصلی تون داده نشده )
ولی اگه باز هم میخواین از TK و امثال اون استفاده کنید ، ادامه داستان رو بخونید
اول از همه برید به سایت www.dot.tk وتو قسمتی که نوشته register a new domain اسم مورد نظر رو بنویسید و رو OK کلیک کنید
اگه این اسم ثبت نشده باشه شما میرین تو صفحه بعد ( قسمت دوم ) در این صفحه در کادر Your current web address آدرس کامل سایت یا وبلاگتون رو مینویسید . مثلا http://test.blogsky.com یا http://www.free-host.com/test/index.htm
بعد از این کار در قسمت Website deion توضیح کاملی از سایت خودتون رو بنویسید
از قسمت Please select the category that fits your website نوع وبلاگ رو هم مشخص کنید. مثلا Music
بعد از آن باید زبان رو انتخاب کنید که بهتره بهش دست نزنید!
در مرحله سوم شما باید کلمات کلیدی سایت خود را در جاهایی که مشخص شده وارد کنید. سایتی که مثلا در باره موسیقی و آموزش گیتار و . . . هست باید این کلمات رو به انگلیسی و فارسی وارد کنه تا گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر بتونن سایت رو پیدا کنن
بعد از این کار از قسمت A closer look at your website یه چند تاگزینه رو که دوست داشتین انتخاب کنین
بعد از این کار از قسمت Word verification عین کلمه ای رو که پایینش بصورت بزرگ نوشته رو تایپ میکنید
قسمت Ambassador Coupon Number رو ول کنید و برید به سراغ مرحله بعدی ( با کلیک بر روی گزینه Continue )
مرحله آخر هم برا وارد کردن اطلاعات خودمونه. آدرس و کد پستی و شمار تلفن و ... که حتما لازم نیست درست باشه .چیزی که مهمه و باید درست باشه یه Email معتبر و تعیین پاسورد برای دامین هست. طبق معمول پاسورد رو هم باید دو بار بنویسید. برای وارد شدن به قسمت تنظیمات دامین باید در صفحه اول رو گزینه MYtk کلیک کنید. بعد از اون آدرس ایمیلی رو که در مرحله آخر وارد کرده بودید به همراه پاسوردی که داده بودید رو وارد میکنید و وارد کنترل پنل دامین Tk خود میشید. همه چیز تموم شد. شما صاحب یک دامین TK رایگان هستید.

[ شنبه 88/10/26 ] [ 11:59 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

آموزش شبکه

شبکه مجموعه ای از سرویس دهنده ها و سرویس گیرنده های متعددی می باشد که به یکدیگر متصل هستند. در این بین سرویس دهنده ها (server) نقش سرویس دهنده و خدمات دهی وسرویس گیرنده ها (Client) نقش سرویس گیرنده یا همان مشتری را بازی می کنند. انواع شبکه : شبکه ها را می توان به دو دسته ی «شبکه های محلی » LAN و شبکه های بزرگ تر از آن (WAN) تقسیم کرد. شبکه های محلی : Local Area Network این نوع شبکه ها به شبکه های( (LAN) معروف هستند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 88/10/26 ] [ 11:49 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
اینترنت سحرآمیزترین واژه عصر ارتباطات درآستانه قرن بیست یکم است. اینترنت این بزرگراه تاریک و شاهراه اطلاعاتی دروازه ورود به عرصه ای است که آن را قلمرو« اتصال مغزها و کامپیوترها » می نامند. اینترنت رایجترین واژه عصر« حرفهای داخل گیومه است ». اصلی ترین پیام این واژه پر رمز و راز « مرگ فاصله ها و مسافتها » است.در این شاهراههای اطلاعاتی به جای انسان و خودرو اطلاعات یا در واقع بسته های اطلاعاتی با سرعت زیاد در حرکتند.این شاهراهها به تمام خانه ها ، مدارس ، کتابخانه ها و مراکز تجاری وصل خواهد شدو محیطی جهانی برای ارتباطات سریع به وجود خواهد آورد.
اصطلاح شاهراههای اطلاعاتی برای نخستین بار توسط « ال گور » معاون رییس جمهوری آمریکا بیان شد. علت این نامگذاری در واقع شباهت آن با پروژه بزرگراههای حمل ونقل سرتاسری آمریکا در چهل سال قبل بودکه به وسیله پدر همین شخص تدوین شده بودو در آن دوره تاُثیرزیادی بر اقتصاد آمریکا گذاشته بود. در حال حاضر در آمریکا اعتقاد بر این است که این شاهراهها نه تنها بسیاری از مشکلات اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی را حل خواهد کرد بلکه آمریکا را در مقام اول و سروری کشورهای جهان قرار خواهد داد.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 88/10/22 ] [ 5:8 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 153
کل بازدیدها: 1195197