سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
شما می توانید با استفاده از ترفندهایی که در ادامه معرفی میکنیم مصرف دیتای خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید.
data (دیتا) از جمله مباحث امروزی است که اهمیت بسیاری پیدا کرده است و اگر در مصرف آن صرفه جویی نکنیم، ممکن است برایمان گران تمام شود. در ادامه همراه ما باشید تا تکنیک هایی را برای کاهش مصرف آن به شما آموزش دهیم.
 
 


دانلود پیوست ها توسط Wi-Fi

اجازه دادن به اپ ایمیل و گوگل پلی همانا و هزار تومان هزار تومان شارژ و بسته همانا، یکی از راه های سریع اتمام حجم استفاده از این روش است و به همین علت بهتر است به بخش Settings اپ ایمیل ( و دیگر اپ های پر مصرف) خود رفته و هم اکنون دانلود آن ها را تنها از طریق Wi-Fi میسر کنید.

نصب یک Compressor

برخی برنامه ها مانند Opera Max و Onvano Extend کار جالبی انجام می دهند. آن ها جستجوی شما را به یک سرور منتقل می کنند، سرور ها آن را فشرده تر و سپس شما را به آن هدایت می کنند. همچنین Chrome و Opera نیز یک قابلیت فشرده سازی درون سازی شده دارند اما آن قدر ها هم مفید نیستند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/20 ] [ 12:53 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

ه تازگی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی منتشر شده‌اند که قادر به اتصال به اکثر مودم‌های وای‌فای بدون نیاز به رمز عبور خواهند بود. در این مقاله شما را با نحوه‌ی مقابله‌ با این روش‌های نفوذ آشنا خواهیم کرد.

اگر اهل گشت و گذار در دنیای وب و کانال‌های تلگرامی باشید به احتمال زیاد پست‌هایی با عناوین هک وای‌فای را مشاهده کرده‌اید. برخلاف تبلیغات هک تلگرام که از ریشه دروغ و به نوعی یک کلاه برداری محسوب می‌شوند، نفوذ و گذر از رمز عبور وای‌فای امکان‌پذیر است و تنها با یک لمس و حتی بدون نیاز به دسترسی روت می‌توان به اکثر مودم‌های وای‌فای نفوذ کرد. استفاده از این برنامه‌ها که هم از طریق لپ تاپ و هم از طریق موبایل امکان‌پذیر است در یکی دو ماه اخیر به شدت رواج یافته است به طوری که بارها از نزدیک مشاهده کرده‌ایم که شخصی با افتخار عنوان می‌کند که مودم همسایه را هک کرده و در حال استفاده‌ی رایگان از اینترنت آن شخص است. از مسائل اخلاقی و اینکه آیا این موضوع تفاوتی هم با دزدی و سرقت از مردم دارد که بگذریم به بحث پیشگیری و بستن این راه‌های نفوذ خواهیم رسید. خوشبختانه راه حل‌های تضمینی و صددرصدی برای مقابله با این افراد سواستفاده گر وجود دارد که در این مقاله قصد داریم تا شما را با دو مورد از مهمترین آن‌ها آشنا کنیم.

آیا شخص غیرمجازی به مودم شما متصل است؟

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/20 ] [ 12:51 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلم است که کاربران آن می توانند تصاویر و ویدیوهای دلخواهشان را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. جدیدترین نسخه نرم افزار این شبکه اجتماعی را می توانید از لینکی که در ادامه این گزارش قرار داده شده است دانلود کنید.


دانلود نسخه جدید اینستاگرام

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Instagram اندروید :

  • امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان
  •  لایک کردن عکس های شما توسط دیگران
  • اعمال جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس هاویژگی های نرم افزار Instagram:
  • قابلیت ویرایش تصاویر و فیلم ها با استفاده از فیلترهای سفارشی
  •  قابلیت بهبود تصاویر با استفاده از تنظیم نور، کنتراست، سایه و …
  • جستوجو و یافتن افراد و اکانت آنها در سایت ایسنتاگرام
  • ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/4/20 ] [ 12:50 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

احتمالا تمامی افرادی که از  آیفون استفاده می کنند دچار کمبود حافظه شده اند.حالا ما در این گزارش می خواهیم برای شما از فضای اضافی بنام "Other" در آیفون و آیپد بگوییم که این فضا باعث می شود حافظه شما با فایل های بی مصرف و بی مورد پر شود.

خیلی اوقات اعصابتان بهم می ریزد مخصوصا وقتی که گوشی را به آیتونز وصل می کنید و می بینید که این فضای زرد رنگ چقدر از فضای گوشی را اشغال کرده است .
تنها راه حلی که فضای اشغال شده گوشی را به شما بازمی گرداند + آموزش

اولین موردی که باید مورد توجه قرار دهید این است که اصلا این فضای Other شامل چه مواردی می شود و چه چیزهایی این فضای نسبتا زیاد را تشکیل می دهد ؛
"پیام ها , سیو بازی ها , صداهای ذخیره شده توسط Voice Memos , یاداشت ها , Mail ها , لیست خواندنی ها و نرم افزارهایی که دارای دیتا می باشند , فضای Other را تشکیل می دهند . البته افرادی که گوشی خود را جیلبریک کرده اند توجه داشته باشند که علاوه بر این موارد توییک ها و افزونه ها و کش آنها فضای بسیار بیشتری را در Other اشغال خواهند کرد .
حال برای اینکه متوجه شوید که آیا فضای Other  چقدر از فضای گوشی را پر کرده است کافی است گوشی را به لپ تاپ وصل کنید و نرم افزار آیتونز را اجرا کنید . ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/4/20 ] [ 12:47 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

بازی "traffic racer" با گرافیک مناسب و داشتن مراحلی زیادی تا حدی که بسیاری از افراد آن را نامحدود می خوانند، توانسته بر روی بیش از 500 میلیون دستگاه تلفن همراه نصب شود. در این بازی ماشینی در اختیار شما قرار میگیرد که با شرکت در مسابقات و کسب امتیاز می توانید اتومبیل خود را به روز کنید و ماشین های مورد علاقه خود را از فروشگاه این بازی خریداری کنید.

در این بازی باید سوار بر ماشین خود شوید و با سرعت از میان ماشین ها حرکت کنید. تا می توانید سرعت بگیرید و از میان ماشین ها عبور کنید تا پول بیشتری بدست آورید.

دانلود بازی دانلود بازی

دانلود بازی ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/20 ] [ 12:44 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

 


[ چهارشنبه 95/3/19 ] [ 12:35 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

تلفن‌هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت زیادی ندارد. پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.

معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
شارژ سریع
با نرم افزار Super Charger می توانید در مدت زمان کمتری باتری گوشی را فول شارژ کنید. این نرم افزار باعث می شود تا باتری گوشی در حین شارژ شدن، توسط اپلیکیشن های در حال اجرا تلف نشود.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
[ جمعه 95/1/13 ] [ 12:31 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care رنگ صفحه نمایش دستگاه اندروید شما را به منظور کاهش نور آبی و کاهش فشار چشم و مشکلات خواب، تنظیم می کند.

اگر به صورت مداوم با گوشی و تبلت خود کار می کنید حتما متوجه این موضوع شده اید که براق بودن بیش از حد نور صفحه باعث خستگی چشم شما می شود.


Bluelight Filter for Eye Care+ دانلود


این امر به دلیل وجود بیش از حد نور آبی در صفحه نمایش رخ می دهد.نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care با کاهش رنگ آبی در صفحه نمایش باعث می شود تا چشم شما کمتر خسته شود و فشار کمتری به چشم ها بیاید.
[ دوشنبه 94/12/17 ] [ 11:2 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 203
بازدید دیروز: 187
کل بازدیدها: 1191884