سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

تلفن‌هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت زیادی ندارد. پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم.

معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
شارژ سریع
با نرم افزار Super Charger می توانید در مدت زمان کمتری باتری گوشی را فول شارژ کنید. این نرم افزار باعث می شود تا باتری گوشی در حین شارژ شدن، توسط اپلیکیشن های در حال اجرا تلف نشود.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

روش کار بدین صورت است که پس از اینکه گوشی را به شارژر وصل کردید نرم افزار Super Charger را اجرا و گزینه استارت را کلیک کنید تا بطور خودکار تمامی برنامه های در حال اجرا نظیر وای فای، بلوتوث، شبکه و همچنین اپلیکیشن هایی که در حال اجرا و مصرف باتری هستند را می بندد تا سرعت شارژ گوشی تا 30 درصد افزایش پیدا کند.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

یک آفیس همه کاره برای تلفن همراه شما
این بار قصد معرفی یک آفیس فول آپشن را داریم. اسم این نرم افزار  Kingsoft Office است که تبلت شما را به یک پردازشگر متون و ویرایشگر اسناد پرتابل تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد، به فرمت‌های مختلف نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس مانند فرمت‌های نرم‌افزار ورد (doc و docx) یا نرم‌افزار اکسل و یا پاورپوینت دسترسی داشته‌ باشید. Kingsoft Office پشتیبانی از فایل‌های پی‌دی‌اف را فراموش نکرده است.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
این نرم‌افزار یک File Manager نیز دارد که به کاربر امکانی نظیر پشتیبانی از فضاهای ذخیره‌سازی ابری (مانند گوگل درایو، دراپ‌باکس یا Box)، همگام‌سازی فایل‌های ویرایش‌شده با فایل‌های ذخیره‌شده در کلاد را ارائه می‌دهد. در حالیکه ممکن است کار کردن با این برنامه در صفحه‌نمایش کوچک تلفن‌های هوشمند سخت به نظر برسد، تجربه عملی این نرم‌افزار در تبلت‌های اندرویدی فوق‌العاده است.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

تلفن همراه شما به ایکس باکس تبدیل می شود
اپلیکیشن Xbox SmartGlass به شما اجازه می‌دهد دستگاه اندرویدی خود را با اکس‌باکس‌تان یکپارچه کنید. به این صورت، در هنگام مشاهده ویدئو و یا گوش‌دادن به موسیقی می‌توانید از تلفن‌هوشمند خود به عنوان یک ریموت‌کنترل استفاده کرده یا هنگام وب‌گردی از صفحه‌کلید آن استفاده کنید.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

بهینه ساز موبایل شما

شما با یک نرم افزار قدرتمند برای پاک سازی اسمارت فون ها و تبلت های اندروید روبرو می باشید. نرم افزار  CCleaner فایل های بیهوده و فایل های Cache را به سرعت پاکسازی می کند.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
این کار سبب خواهد شد که سرعت گوشی همراه شما بسیار افزایش یابد. قابلیت پاک کردن کش مربوط به برنامه ها، پوشه های دانلود شده، تاریخچه مرورگر، متن های ذخیره شده در حافظه کلیپ بورد و … نیز برای کاربران فراهم شده است تا به این ترتیب سرعت استفاده از برنامه ها افزایش یابد. نرم افزار CCleaner امکان پاک کردن تاریخچه تماس هاو اس ام اس ها را نیز دارد.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی

مسدود کردن پیامک های تبلیغاتی
شما با نرم افزار بسیار جالب و کاربردی SMS Blocker می توانید شماره هایی را که از آنها به شما اس ام اس های مزاحم یا تبلیغاتی ارسال می شود را در لیست سیاه قرار دهید و به راحتی از شر آنها خلاص شوید.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
 شما می توانید هر وقت که مایل بودید هر شماره ای را از لیست سیاه خارج کنید. البته لازم به ذکر است که اس ام اس های ارسال شده توسط شماره های بلوک شده در نرم افزار قابل مشاهده می باشند.
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی
انتهای پیام/

[ جمعه 95/1/13 ] [ 12:31 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 305
کل بازدیدها: 1189001