سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

تصاویر متحرک در پس زمینه ( Background ) دسکتاپ ویندوز قرار دهید !
همان طور که دوستان اطلاع دارند در حالت عادی نمی توان تصاویر متحرک از نوع فلش ، فیلم ، تصویر با فرمت Gif و ...... را برای پس زمینه دسکتاپ سیستم عامل ویندوز انتخاب کرد و این سیستم عامل از این لحاظ دارای محدودیت است . از طرف دیگه نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارد که این امکان را به کاربر سیستم عامل ویندوز می دهد که تصاویر متحرک در پس زمینه ویندوز قرار دهند مانند نرم افزار Screen2Dream که با این نرم افزار می توان محافظ صفحه نمایش را به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرد ولی ایرادی که این نرم افزار دارد این می باشد که حافظه رم ( RAM ) بسیار زیادی مصرف می کند و عملکرد سیستم را بسیار کند می کند . برای رفع این مشکل و اینکه دوستان بتوانند یک تصویر متحرک در پس زمینه دسکتاپ خودشون قرار بدهند من با استفاده از چند فایل فلش ( Flash ) بسیار زیبا که از طریق اینترنت تهیه کرده ام و کاملا متناسب برای دسکتاپ می باشند و با تغییر و تبدیل آنها به فرمت Html ، این امکان را برای بازدید کنندگان سایتم فراهم کرده ام که می توانند این تصاویر متحرک بسیار زیبا از نوع فلش را بدون نیاز به نرم افزاری در پس زمینه دسکتاپ خود قرار دهند و نکته بسیار مفیدی که این تصاویر ذارند این می باشد که هیچ تاثیری بر عملکرد سیستم از لحاظ مصرف رم ( RAM ) نمی گذارد .
ابتدا یکی از فایل های زیر را دانلود کنید ( فرض می کنیم فایل باران (Rain-MPcomputer) را دانلود کرده اید).
بعد از دانلود کردن فایل مربوطه آن را از حالت فشرده خارج کنید .
اینک اگر فایل مربوطه را باز کنید در داخلش دو آیکون مطابق تصویر زیر مشاهده می کنید که یکی از آیکون ها به نام Rain-MPcomputer می باشد .
حال وارد کنترل پنل ویندوز شوید و بروی آیکون Disply کلیک کنید تا پنجره Disply Preperties باز شود .
اینک از طریق برگه Desktop بروی دکمه Browse کلیک کنید و مسیر فابل Rain-MPcomputer را بدهید و بعد از پیدا کردن فایل Rain-MPcomputer بروی دکمه Open کلیک کنید و در پنجره Disply Preperties بروی دکمه OK کلیک کنید .
بعد از انجام این کار یک تصویر متحرک بسیار زیبا به شکل بارش قطرات باران در بکگراند دسکتاپ مشاهده می کنید ( اولین تصویر این آموزش مربوبط به دسکتاپ کامپیوتر خودم می باشد که که در بکگراند دسکتاپم فایل Rain-MPcomputer رو قرار دادم )

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/6/4 ] [ 4:7 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

تعریف کامپیوتر : ماشینی است که داده های ورودی را گرفته و پس از انجام پردازش ، نتیجه را به صورت اطلاعات ارائه می دهد. به عبارت ساده تر یک کامپیوتر یک ماشین است که می تواند مقداری را برای ما محاسبه کند .

کامپیوتر چیست؟
 

کامپیوتر در لغت به معنای شمارنده و یا ماشین حساب میباشد در ظاهر سیستمی یکپارچه است اما از بخشهای مختلفی تشکیل شده که در طول سال های بعد از اختراع کامپیوتر تغییراتی در آنها ایجاد شده... در این تغییرات همیشه سعی بر آن بوده که از طرفی سرعت سیستم و هر قطعه بالاتر برود و از طرفی دیگر مصرف انرژی و تولید گرمای آن کمتر بشود . امروزه یک واحد کامپیوتر رومیزی IBM Class حداقل از 13 قطعه تشکیل شده که نسبت به نیاز کاربر تعداد این قطعات قابل افزایش است .
مزایای کامپیوتر : 1 - سرعت بالای انجام عمل 2- اطمینان از عدم اشتباه 3- دقت عملیات انجام شده 4- حافظه بالا برای ذخیره و نگهداری اطلاعات به مدت طولانی

انواع کامپیوتر شخصی :
 

1- کامپیوتر رومیزی (DESKTOP) : این گونه کامپیوتر ها در ادارات و شرکت ها و اتاق کار افراد کاربرد دارد .
2- کامپیوتر کیفی (LAPTOP) : کامپیوتر های روپایی ، دستی یا کیفی که نسبتاً گران و جهت کار در هنگام مسافرت و دسترسی به اطلاعات در هر هنگام توسط کارمناسب می باشد .

علوم کامپیوتر :
 

اکثر متخصصین علوم کامپیوتر را به سه شاخه اصلی تقسیم می کنند که عبارتند از :
1- سخت افزار (HARDWARE) : به کلیه دستگاههای مکانیکی و الکترونیکی و الکتریکی که به طور فیزیکی قابل لمس باشند .
2- نرم افزار (SOFTWARE) : به دستور العمل هایی میگویند که جهت به کارگیری سخت افزار توسط برنامه نویسان نوشته می شود . نرم افزار ها به دو دسته سیستمی و کاربردی تقسیسم می شوند :
الف – نرم افزار کاربردی (APPLICATION SOFTWARE) : مانند نامه حسابداری ، و مشابه آن می باشد .
ب- نرم افزار سیستمی (SYSYTEM SOFTWARE) : مانند سیستم های عامل برنامه های سیسستم کنترلی و مشابه آن .
نرم افزار ها رابط میان انسان و سخت افزار ها هستند ، طرح های انسانی به وسیله نرم افزار ها پیاده می شوند و سخت افزار ها را مدیریت میکنند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/1/18 ] [ 2:36 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

مقدمه :
 

Firewall در فرهنگ کامپیوتر یعنی محافظت از شبکه های داخلی در مقابل شبکه های خطاکار . معمولا یک شبکه کامپیوتری با تمام دسترسی ها در طرف و در طرف دیگر شما شبکه تولیدات شرکت را دارید که باید در مقابل رفتارهای مخرب محافظت شود. چند سوال مطرح می شود که آیا واقعا نیاز به محافظت از یک شبکه داخلی داریم و سوال دیگر اینکه چگونه از طریق یFirewall در فرهنگ کامپیوتر یعنی محافظت از شبکه های داخلی در مقابل شبکه های خطاکار .
معمولا یک شبکه کامپیوتری با تمام دسترسی ها در طرف و در طرف دیگر شما شبکه تولیدات شرکت را دارید که باید در مقابل رفتارهای مخرب محافظت شود. چند سوال مطرح می شود که آیا واقعا نیاز به محافظت از یک شبکه داخلی داریم و سوال دیگر اینکه چگونه از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت به آن دسترسی داشته باشیم .
دلیل بسیار ساده ای دارد ؟ که آن نیاز به بقاء و رقابت است . اعتبار کمپانیها در اینترنت به تبلیغات تولیداتشان می باشد . اینترنت به صورت شگفت انگیزی در حال رشد است .
مانند یک فروشگاه بسیار بزرگ بیشتر مردم به طرف اینترنت می آیند وهمانطوریکه در یک فروشگاه باید محصولات سالم باشند و بعد از فروش گارانتی بشوند اطلاعات و داده و انتقالات آنها نیز باید به صورت امن و گارانتی شده باشد .
حال باید مکانیزمهایی برای حفاظت از شبکه داخلی یا اینترنت شرکت در مقابل دسترسی های غیر مجاز ارائه دهیم Firewall های مختلفی با ساختارهای مختلف وجود دارد ولی عقیده اصلی که پشت آنها خوابیده یکسان است . شما به شبکه ای نیاز دارید که به کاربرانتان اجازه دسترسی به شبکه های عمومی مانند اینترنت را بدهد و برعکس .
مشکل زمانی پیش می آید که کمپانی شما بدون در نظر گرفتن معیارهای امنیت بخواهد به اینترنت وصل شود و شما در معرض دسترسی از طرف Server های دیگر در اینترنت هستید. نه تنها شبکه داخلی کمپانی در مقابل دسترسی های غیر مجاز آسیب پذیر است بلکه تمام Server های موجود در شبکه کمپانی در معرض خطر هستند .
بنابراین به فکر محافظت از شبکه می افتید و اینجاست که نیاز به یک Firewall احساس می شود .
به هر حال قبل از فکر کردن درباره Firewall باید سرویسها واطلاعاتی که می خواهید روی اینترنت در دسترس عموم قرار دهید مشخص کنید .
آشکارست که در ابتدا شما می خواهید مطمئن شوید که سرور شما امن است شما می توانید مجوزهای دسترسی , انتقال فایل و اجرای راه دور و همچنین منع مجوزهای ورود دوباره , Telnet , Ftp , SMTP ودیگر سرویسها . اگر شما بخواهید از این سرویسها استفاده کنید نیاز به Firewall دارید ،به هر حال Firewall چیست ؟ اساسا یک فایروال جداکننده شبکه های امن از ناامن در اینترنت است . Firewall تمام اتصالاتی که از اینترنت به شبکه های محافظت وارد می شوند را فیلتر می کند .
قبل از تعریف اینکه چه نوع از Firewall ها بهترین مجموعه برای نیازهای ماست , ما باید توپولوژی شبکه را برای تعیین اجزای آن مانند Hub ها , Switch ها , Router ها و Cabling آنالیز کنیم تا بهترین Firewall که مخصوص این توپولوژی باشد را پیدا کنیم .
برای ایجاد امنیت در شبکه ما نیاز به بررسی شبکه داخلی از لحاظ مدل لایه بندی ISO آن داریم بطوریکه می دانید Reapter ها و Hub ها در لایه اول , Switch ها و Bridge ها در لایه دوم و Router ها در لایه سوم , یک Firewall در تمام لایه های شبکه می تواند عمل کند ( از جمله در هر هفت لایه ) لایه ها مسئول پاسخگویی به کنترل و ایجاد نشستها و بکارگیری آنها می باشند . بنابراین با یک Firewall ما می توانیم جریان اطلاعات را در طول ایجاد کنترل کنیم .
Firewall ها به ما امکان مدیریت دروازه های ورود به Web را می دهد و امکان تمرکز روی پروژه اصلی را می دهد .

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/1/14 ] [ 10:47 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

هم اکنون در ایران بیش از 75 درصد مصرف کنندگان اینترنت بنا به دلایل متفاوتی از سیستم دیال آپ استفاده می کنند. همه ی ما می دانیم که محدودیت اصلی این سیستم سرعت پایین آن است. داشتن اینترنت دیال آپ با سرعت مناسب یکی از اهداف متخصصین می باشد. نسل جدید اینترنت های هوشمند با عنوان فوق هوشمند جدیدا به بازار آمده که با فشرده سازی اطلاعات و ارسال آن به سمت مشتری باعث بالا رفتن سرعت دریافت اطلاعات شده است. ولی این سیستم به دلیل اینکه کیفیت تصاویر را پایین می آورد و کاربر در برخی مواقع نیاز به کیفیت بالا دارد موفقیت آمیز نبود.

در این مقاله شما را با یک وبسایتی آشنا می کنم که با عضویت در آن و دریافت رایگان خدمات آن می توانید سرعت اینترنت دیال آپ خود را تا چند برابر افزایش دهید. این وبسایت دقیقا مانند سیستم های فوق هوشمند عمل می کند با این تفاوت که کاربر هر زمانی که خواست می تواند آن را فعال یا غیر فعال کند.

برای این کار روی لینک ذیل که آموزش این ترفند است کلیک کنید.

آموزش افزایش خارق العاده سرعت اینترنت


[ شنبه 89/12/14 ] [ 11:14 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

در مواردی که به عملکرد سیستم خود اطمینان ندارید یا برای اطمینان از صحت عملکرد فایلهای ویندوز XP مانند IE و جایگزینی فایلهای اصلی به جای فایلهای احتمالی معیوب ، نیازی به فرمت و نصب مجدد سیستم عامل XP ندارید. اگر CD نصب سیستم عامل ویندوز XP را دارید با ترفندی ساده میتوانید ویندوز XP خود را سالم سازی کنید.

 

بدین منظور:
از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید.
در کادر Open دستور sfc /scannow را تایپ کنید ( قبل از / حتما باید فاصله باشد).
کادری ظاهر می شود که از شما میخواهد دیسک سیستم عامل را در درایو قرار دهید تا بتواند فایلهای اصلی را جایگزین فایلهای معیوب نمایید


[ جمعه 89/12/6 ] [ 2:16 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید عکسی را که اسکن کرده اید یا با دوربین های دیجیتال گرفته اید، روی فلاپی دیسک کپی کنید یا از طریق ای میل برای آشنایان ارسال کنید. در این مواقع یکی از مشکلاتی که اغلب به آن بر می خوریم، حجم بالای عکسها است. در این جا میخواهیم روش کم کردن حجم عکسها را بررسی کنیم. به صورتی که حجم آنها به حداقل برسد و از کیفیت آنها نیز حتی الامکان کاسته نشود.

 برای مثال ما عکسی با فرمت Tif داریم که با دقت 300 نقطه در اینچ اسکن شده است.

اولین نکته ای که در حجم تصاویر اهمیت زیادی دارد ، فرمت آنهاست، برای مثال فرمت ها Tiff و Psd حجم بسیار بالائی دارند ولی فرمت هائی مثل Gif و Jpg کمترین حجم را دارند.پس مهم ترین کار تغیر فرمت تصاویر است.

نکته دوم، دقت تصویر می باشد.برای این که کیفیت عکس هنگام چاپ مناسب باشد، دقت آن حداقل باید برابر 300 نقطه در اینچ باشد، ولی برای مشاهده تصویر روی مانیتور دقت 72 نقطه در اینچ کافی است .

تصویر را در فتوشاپ باز می کنیم.

اولین کار این است که دقت تصویر را پائین بیاورید. برای این کار از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید.

در این کادر در بخش Resolution در پائین کادر عدد 300 را تبدیل به 72 کنید و Ok را کلیک کنید. با این کار دقت تصویر به 72 نقطه در اینچ کاهش می یابد.

قدم بعدی این است که ابعاد عکس را کاهش دهید. این کار به میزان زیادی از حجم آن کم می کند. باز هم از منوی Image گزینه Image size را انتخاب کنید. این بار در بخش Document size طول و عرص عکس را کم کنید.

 برای مثال، اگر عکسی با ابعاد ? در ? مناسب باشد ابتدا ok را کلیک کنید. قدم آخر تغیر فرمت عکس است از منوی File گزینه Save for web را انتخاب کنید. در بخش Settings فرمت Jpg را انتخاب کنید و در زیر آن ، کیفیت را روی Medium تنظیم کنید. میتوانید کیفیت عکس را در کادر سمت چپ ببینید. در بخش پائین نیز حجم عکس با کیفیت کنونی نشان داده می شود. دکمه Save را کلیک کنید، مکان ذخیره سازی و نام عکس را مشخص کرده و باز هم Save را کلیک کنید. میبینید که حجم عکس نهائی، اختلاف زیادی با عکس اصلی دارد. عکس اولیه با فرمت Tiff حدود 10 مگابایت و عکس نهائی حدود 5 کیلوبایت حجم دارد. یعنی یک دو هزارم!


[ شنبه 89/11/23 ] [ 2:15 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

Internet Downlod Manager یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها می باشد. که با آن شما می توانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باور نکردنی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مرورگرها و تمامی سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد و شما می توانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایت های ،Google Vide MySpace TV You Tube به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه خاص دانلود کنید. این نرم افزار می توانید سرعت دانلود را تا 500 % افزایش می دهد. برخلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM درهنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ...File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد ازویژگی ها ی این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرورگرها ی محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بندی دانلود ها و ... اشاره کرد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاربران ایرانی می باشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده می کنیم و برای دانلود فایل های حجیم به یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایل های دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخش های کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایل های بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل به وجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار فایل دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما می توانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده ی سایت های اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل می پردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را در هنگام دانلود
ببرید. قابلیت های کلیدی نرم افزار5Build5,18Manger Internet Downlod
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلور، نت اسکیپ، اپراMozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 Explorer,Aol,Mozilla Firefox,MSN و دیگر مرورگرهای محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های MySpaceTV, Google Video ,YouTube
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند ISA,FTP,Proxy servers Microsoft
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/9 ] [ 9:55 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

این کاری را که الان میخوام یاد بدم را ، شاید خیلی ها ندونن و شایدم خیلی ها هم بدونن . ولی من برای اونایی نوشتم که نمی دونستن . شاید براتون جالب باشه که با ? تا ID مختلف همزمان با یک نفر یا حتی بیشتر از یک نفر چت کنید .
این کار از اینطوریه که : یک آی دی اصلی دارین و میتونین تا ? تا آی دی به طور زیر مجموعه براش بسازید این کار رو امروز میخام که یادتون بدم که برین اگه خواستین انجامش بدین و حالشو ببرین :
?- در یاهو مسنجر خود به منو بالا میزوید و گزینه login را انتخاب کرده و در منو ای که باز میشود گزینه my profiles را انتخاب میکنید .
?- پنجره ای کوچک برای شما باز میشود که در پایین آن دکمه ای بزرگ میبینید که روی آن نوشته شده است Create/edit my profiles آن را کلیک میکنید .
3- حالا مرور گر شما شروع به کار میکند و صفحه ای را برای شما باز میکند . در صفحه باز شده شناسه و رمز عبور آی دی اصلی خود را وارد کنید .
?- در بالای این صفحه دکمه ای میبینید که روی آن نوشته شده است Create New Public profile و شما روی آن کلیک میکنید .
?- بعد از کمی صبر صفحه ای برای شما باز میشود که دقیقا مانند صفحه ایست که شما با آن یک ایمیل در یاهو میسازید . گزینه های آن را پر کنید و نام آی دی جدیدتان را که میخواهید درست کنید را در محل مشخص شده بنویسید .
6- بعد از پر کردن فرم دکمه پایین را به نام create profile را بزنید .
7- حالا به همان قسمت پروفایل خود که در ابتدا رفتید بروید آی دی جدید شما در آنجا میبینید و باید کنار آن یک تیک باشد .
8- حالا به قسمت نوشتن پیغام بروید و روی آی دی خود کلیک کنید میبینید که آی دی جدید هم آنجاست حالا با هر کدام از آی دی ها که بخواهید میتوانید پیغام بدهید و حتی میتوانید از هر دو آی دی به طور هم زمان استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که این کار را تا ? بار میتوانید انجام دهید .


[ سه شنبه 89/9/9 ] [ 9:45 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

ویندوز دیفندر یک نرم افزار امنیتی ساخت کمپانی مایکروسافت است که در ویندوز های ویستا و هفت اضافه شده است. همچنین می توانید این نرم افزار را برای ویندوز XP از اینترنت دانلود کنید. البته بهتر است آنرا مستقیما از وب سایت رسمی شرکت مایکروسافت دانلود کنید. این نرم افزار در حقیقت یک Anti Spyware است که می تواند کامپیوتر شما را اسکن کرده و بد افزار های احتمالی را پاک یا قرنطینه نماید .

ویندوز دیفندر

ویندوز دیفندر این قابلیت را دارد که به صورت خود کار Update (به روز رسانی) شود و می توان آنرا طوری تنظیم کرد که که در فواصل زمانی مشخص کامپیوتر شما را اسکن نماید و در صورت پیدا کردن هر بدافزاری آنرا از کار بیندازد. همینطور می توانید آنرا مانند هر Anti Spyware دیگری برای امنیت پایین، متوسط و امنیت بالا تنظیم کنید.

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/7 ] [ 2:1 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]

حقیقت این است که برای آموختن یک زبان نمی توان فقط به یک روش تکیه کرد و متخصصان هم روش های مختلفی را توصیه می کنند که در این مقاله سعی می کنیم برترین آنها را برای شما لیست کنیم

 

بدون ترس صحبت کنید

بزرگترین عاملی که سبب می شود بیشتر مردم نتوانند در این رشته پیشرفت کنند ترس آنها از صحبت کردن است. آنها نگران هستند که اشتباه صحبت کنند و مانند احمق ها به نظر برسند بنابراین صحبت نمی کنند. نترسید صحبت کنید این مرحله ای است که باید از آن عبور کنید. این سریع ترین روش آموختن زبان است. نه تنها برای آموختن زبان بلکه برای هر کاری بهترین و راحترین راه آموختن آن انجام دادن آن است. دوباره و دوباره آنرا انجام دهید تا بیاموزید، مانند هر کاری آموختن انگلیسی احتیاج به تمرین دارد. اجازه ندهید  این شک و تردید های کوچک مانع پیشرفت شما شود.

 

از همه منابع خود استفاده کنید

بهترین راه مطلق آموختن انگلیسی این است که خود را با  آن احاطه نمایید. یادداشت های خود را به انگلیسی بنویسید، در اطراف خود کتاب های انگلیسی قرار دهید، به یک رادیو انگلیسی زبان گوش دهید، اخبار انگلیسی را گوش دهید، از فیلم های انگلیسی زبان غافل نشوید. هر وقت می توانید با دوستان خود انگلیسی صحبت کنید. هر چه منابع آموزش انگلیسی بیشتری اطراف خود فراهم کنید بهتر و سریع تر می توانید بیاموزید. و کم کم به جایی می رسید که به این زبان فکر می کنید!

 ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/9 ] [ 3:49 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 1022
کل بازدیدها: 1190907