سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛به مناسبت فرا رسیدن روز عاشورا، برای شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات یک بسته نرم افزاری آماده کرده ایم، این بسته شامل نرم افزار های: نرم افزار امام حسین(ع) برای اندروید، نرم افزار مذهبی زندگانی امام حسین (ع) برای پلتفرم جاوا، کتاب الکترونیکی زندگی نامه امام حسین (ع)، نرم افزار سخنان امام حسین از مدینه تا کربلا برای پلتفرم جاوا، کتاب "فرهنگ عاشورا" برای اندروید و جاوا، نرم افزار شهادت نامه امام حسین (ع) برای اندروید و نرم افزار تخصصی ثارالله برای پلتفرم جاوا می شود.

نرم افزار امام حسین(ع) برای اندروید

برنامه حضرت امام حسین (ع) حاوی: شناسنامه، زندگی نامه، مدایح، زیارت نامه، فضائل و کرامات حضرت حسین (ع) است که بسیاری از اعمال را در خود جای داده است.
 


 

  

   



قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.4 مگابایت

نرم افزار مذهبی زندگانی امام حسین (ع) برای پلتفرم جاوا

با مطالعه این کتاب الکترونیکی می توانید نگاهی کامل به زندگانی امام حسین و سیره ی آن داشته باشید، کتاب شامل بخش های مختلفی از جمله: بیعت مردم با یزید تا شهادت امام حسین، شهادت طفلان مسلم، گریه آسمان و زمین براى امام حسین 
(ع)، مرثیه و اشعارى که براى امام حسین علیه السلام سروده‏اند و ... می شود. 

فرمت نرم افزار:jar
حجم نرم افزار: 540 کیلوبایت

کتاب الکترونیکی زندگی نامه امام حسین (ع)

 کتاب زندگی نامه امام حسین(ع) جزء کتاب‌هایی عاشورایی است که توسط نویسنده علی ربانی خلخالی تالیف شده است. این کتاب به صورت PDF بوده که می توانید آن را در رایانه و یا گوشی همراه خود مطالعه کنید.




فرمت کتاب: pdf
تعداد صفحات کتاب: 359 صفحه
حجم کتاب: 1.6 مگابایت

نرم افزار سخنان امام حسین از مدینه تا کربلا برای پلتفرم جاوا

این کتاب الکترونیکی ارزشمند حاوی سخنان و مطالب ذکر شده توسط امام حسین (ع) در مسیر هجرت از مدینه به سوی کربلا است، که هم اکنون می توانید از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.



فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 453 کیلوبایت

کتاب "فرهنگ عاشورا" برای اندروید و جاوا

کتاب "فرهنگ عاشورا" یک کتاب متفاوت است و نویسنده در آن سعی کرده است، که وقایع روز عاشورا را از زوایای مختلف بررسی کند، کتاب شامل 660 کلمه زیبا در مورد عاشورا است.
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.1 مگابایت

نسخه جاوا
فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 605 کیلوبایت

 نرم افزار شهادت نامه امام حسین (ع) برای اندروید

نرم افزار شهاد نامه امام حسین (ع) برنامه ای کامل و معتبر از سفر و وقایع امام حسین در مسیر کربلا است که شامل بخش هایی مانند: خودداری از بیعت با یزید، محاصره امام، شهادت یاران، شهادت فرزندان اما حسین (ع) و ... می شود.





قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.1 مگابایت


نرم افزار تخصصی ثارالله برای پلتفرم جاوا
نرم افزار ثار الله در قالب یک کتاب الکترونیکی برای پلتفرم جاوا ارائه شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی چون: 40 حدیث از امام حسین (ع)، زیارت عاشورا، فواید خواندن زیارت عاشورا و ... اشاره کرد.



فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 173 کیلوبایت


[ چهارشنبه 92/8/22 ] [ 11:41 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 360
بازدید دیروز: 284
کل بازدیدها: 1192592