سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
در این گزارش می توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزارهای این هفته ی دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد. 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند. 

صفحه کلید IOS7 را در اندروید تجربه کنید + دانلود

 همان طور که می دانید سیستم عامل iOS 7 برای گوشی های iPhone به تازگی منتشر شده است. صفحه کلید این نسخه از این سیستم عامل با نسخه های قبلی کمی تفاوت دارد. با نرم افزار iOS 7 Keyboard می توانید این کیبورد را در سیستم عامل اندروید نیز تجربه کنید.

 

 

 


برای رایانه؛

نرم افزاری برای علاقه مندان به نجوم و ستاره شناسی + دانلود


نرم افزار Asynx Planetarium به شما کمک می کند، تا از یک ستاره شناس مبتدی به یک منجم حرفه ای تبدیل شوید. این برنامه، مدار حرکتی بسیاری از ستارگان و کهکشان ها را به سادگی مشخص نموده و قادر است بیش از 2500 ستاره و 88 کهکشان را بر روی مدار نرم افزار نشان دهد. از ویژگی های جالب این نرم افزار می توان به امکان مشاهده وضعیت حرکتی ماه از سال 1600 تا سال 9999 بطور کاملاً دقیق و علمی اشاره نمود.


 

 


بر روی تماس‌ها و پیامک‌های خود فیلتر زمانی قرار دهید + دانلود

آیا دوست دارید در بعضی از اوقات افراد نتوانند با شما تماس بگیرید و مزاحم وقت شما شوند. با استفاده از این برنامه می توانید برقراری تماس های کاری در آخر هفته و تعطیلات را غیر ممکن ساخته و یا تنها تماس های اضطراری از طرف اعضای خانواده را فعال کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان مسدود سازی پیامک ها است.

 

 


دوربین گوشی خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید + دانلود

این برنامه ابزاری است کاربردی که می تواند اسمارت فون شما را تبدیل به یک ابزار اندازی گیری سریع و قابل حمل تبدیل نماید . اگر آرشیتکت یا مهندس هستید، حتما همیشه نیاز به ابزارهای اندازه گیری پیدا خواهید کرد و چه چه ابزاری بهتر از تلفن همراه شما که همیشه و همه جا همراهتان هست؟
 


 

 


رایانه و اندروید؛

قویترین نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتال + دانلود

 

با همه‌گیر‌شدن استفاده از دوربین‌های دیجیتال، در همه خانه‌ها می‌توان حداقل یک تلفن‌همراه مجهز به دوربین دیجیتال پیدا کرد. ویژگی مشترک همه این دوربین‌ها در ثبت عکس بدون هزینه است. البته همه ما تا جایی که حافظه دوربین اجازه می‌دهد به شکار لحظه‌ها و ثبت تصاویر می‌پردازیم. این کار معمولا هنگام مسافرت و تعطیلات بیشتر خواهد بود.


  

 

 

 


برای آیفون؛

واحدهای اندازه گیری را به یک دیگر تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار مهندسی فوق العاده کاربردی را داریم، این برنامه Convert Any Unit نام دارد، برنامه ای قدرتمند برای تبدیل واحد های اندازه گیری به یک دیگر است. به وسیله ی این نرم افزار می توانید بیش از 5800 واحد را در 42 دسته ی مختلف به یک دیگر تبدیل کنید. برخی از دسته های موجود در نرم افزار عبارت اند از: نیرو، فرکانس، مقاومت، جریان توده و ... . در ضمن شما می توانید از این برنامه کاربردی در امتحانات استفاده کنید و نتیجه استفاده از آن را در نمرات خود مشاهده نمایید.


 


بارکد خوان QR برای اندروید + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک بارکد خوان حرفه ای و قدرتمند هستید، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Scan - QR and Barcode Reader استفاده کنید. امروزه بیشتر سایت ها لینک های دانلود خود را به دو صورت مستقیم و QR برای دانلود قرار می دهند. مثلا وقتی شما می خواهید برای گوشی خود یک نرم افزار دانلود کنید می توانید لینک های مورد نظر را با رایانه خود پیدا کنید و با استفاده از نرم افزار بارکد خوان و اسکن بارکد به وسیله ی گوشی تان فایل مورد نظر را بدون هیچ مشکلی دانلود کنید.

 

 


خدمات ویژه برای ویندوز رایانه شما + دانلود

 Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید.

 

 

 


برای رایانه؛

انواع فاکتور و صورت حساب را دیجیتالی صادر کنید + دانلود

اگر هر روز فاکتورهای زیادی برای مشتریانتان می نویسید و موقعی که به آن ها نیاز دارید نمی توانید آن ها را از بین فاکتورهای بایگانی پیدا کنید، دریچه فناوری اطلاعات به شما نرم افزار صدور فاکتور آسانا را معرفی می کند؛ با این نرم افزار می توانید فاکتورهایتان را دیجیتالی کنید و در موقع نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.


 

 



 


[ جمعه 92/8/3 ] [ 11:52 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 185
کل بازدیدها: 1195351