سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

WindowBlinds
 

اگر دسکتاپ ویندوز برایتان بسیار یکنواخت و کسل‌کننده شده است، با WindowBlinds قادر خواهید بود ظاهر ویندوز‌ ‌را کاملاً متحول و دگرگون کنید.با این نرم‌افزار می‌توانید با دستکاری قسمت‌های مختلف ویندوز مانند شکل و عنوان منو‌ها، دکمه‌ها، پنجره ها و ...، ظاهر ویندوز را به شکل و شمایل دلخواه خود تغییر دهید.‌ امکان ایجاد پوسته‌های دلخواه توسط کاربر در کنار پوسته‌های آماده و قابل دریافت از اینترنت و همچنین امکان ایجاد تم‌های متنوع و گوناگون در موضوعات مورد علاقه کاربر، برخی از قابلیت‌های WindowBlinds است که کاربر را قادر می‌سازد به آسانی ظاهر ویندوز را با سلیقه شخصی خود تغییر شکل دهد.
همچنین با دریافت پلاگین‌هایی که کاربران WindowBlinds برای آن آماده کرده‌اند، می‌توانید قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را نیز به نرم‌افزار اضافه کنید.
ویرایش پنجم این نرم‌افزار برای ویندوز‌های اکس‌پی، 2003 و ویستا ارائه شده است. برای نسخه‌های دیگر ویندوز می‌توان از ویرایش 6/4 یا پایین‌تر WindowBlinds استفاده کرد.

Copernic Desktop Search
 

ابزار جست‌وجوگر قدرتمند و رایگانی که در قیاس با جست‌وجوگر پیش‌فرض ویندوز بسیار کارآمدتر عمل می‌کند. در ویرایش جدید این نرم‌افزار، قابلیت جست‌وجو در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند فایل‌های صوتی، تصاویر، پوشه آدرس‌های اینترنتی مورد علاقه، ایمیل‌ها و آدرس‌های موجود در History بهبود کاملاً محسوسی داشته است.
Copernic Desktop Search) CDS) با در اختیار داشتن نام فایل، نوع و پسوند فایل یا قسمتی از نام فایل، عملیات جست‌وجو در میان تمام محتویات کامپیوتر را آغاز و بسیار سریع به انجام می‌رساند. این نرم‌افزار پس از نصب، نوار ابزار جدیدی را به نوار وظیفه ویندوز اضافه می‌کند. البته می‌توانید این نوار ابزار را با راست کلیک روی فضای خالی نوار وظیفه به سادگی حذف نمایید.

Desktop Sidebar
 

ویستا یک نوار ابزار جانبی جذاب شامل چند ابزار سودمند مانند تقویم، ماشین‌حساب، میانبری برای دسترسی سریع به Windows Media Player و ... دارد. Desktop Sidebar قابلیت‌های این نوار ابزار را همراه با چندین قابلیت دیگر مانند جست‌وجوگر فایل‌ها، گزارشگر وضع آب و هوا، ابزار دریافت عناوین خبری از اینترنت و ابزاری برای چک کردن ایمیل‌ها به ویندوز شما می‌افزاید.

Vista Start Menu SE
 

با این نرم‌افزار می‌توان ظاهر منوی Start در ویندوزهای 2000 و اکس‌پی را به منوی Start در‌ ‌ویندوز ویستا تغییر شکل داد. همچنین در مقایسه با منوی Start در ویندوز ویستا، کلیدهای میانبری برای راه‌اندازی مجدد (Reboot)، تغییر کاربر (Switch Users) و Hibernate نیز به شکلی متفاوت و در‌‌دسترس‌تر، برای این منو در نظر گرفته شده است.

Folder Marker
 

اگر می‌خواهید آیکون‌های ویندوزاکس‌پی را به آیکون‌های ویندوز ویستا تغییر شکل دهید، می‌توانید از این نرم‌افزار کوچک و رایگان استفاده کنید. Folder Marker این کار را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

JetStart Free
 

اگر از منوی Start ویندوزتان خسته و دل‌زده شده‌اید و‌دوست دارید بدون نیاز به ارتقای سیستم‌عامل، برخی از قابلیت‌های ویستا را به نسخه فعلی ویندوزتان اضافه کنید، می‌توانید نرم‌افزار رایگان و کم حجم JetStart را امتحان کنید.
JetStart امکان دسترسی سریع و آسان به نرم‌افزارها و قسمت‌های مختلف سیستم را در قالب میانبرهای دسته‌بندی شده در منوی Start برای کاربر مهیا می‌کند. همچنین امکان دسترسی سریع به برنامه‌ها و دستورات سیستمی که اخیراً توسط کاربر اجرا شده‌اند نیز در JetStart لحاظ شده است.

Google Desktop
 

نسخه جدید‌ ‌نرم‌افزار جست‌وجوگر Google Desktop علاوه بر امکان جست‌وجوی فایل‌ها در کامپیوتر، امکان دسترسی به یک کامپیوتر و فایل‌های موجود در آن ، از راه‌دور را هم فراهم کرده است. کاربر می‌تواند با قرار دادن فایل‌های خود روی سرورهای گوگل از هر نقطه و در هر زمانی به آن‌ها دسترسی پیدا کند. این نرم‌افزار برای حفظ امنیت اطلاعات و اطمینان از دسترسی مجاز، مجوز دسترسی را پس از پاسخگویی کاربر به پرسش‌های امنیتی صادر می‌کند. با این حال فایل‌های کاربران روی سرورهای گوگل، نگرانی آن‌ها از حفظ کامل حریم اطلاعات شخصی و سوءاستفاده از فایل‌ها را به طور کامل مرتفع نمی‌کند. البته انتقال و ذخیره اطلاعات حساس و بسیار مهم در اینترنت چندان مطمئن و منطقی نیست، اما برای انتقال سایر اطلاعات می‌توان با خیال راحت به گوگل اطمینان کرد!

Visual Task Tips
 

این نرم‌افزار بسیار کوچک و رایگان قادر است پیش نمایشی از پنجره‌های باز موجود در نوار وظیفه را به کاربر نمایش دهد. با قرار گرفتن ماوس روی عنوان هر پنجره در نوار وظیفه، Visual Task Tips آن پنجره را در قالب تصویر کوچکی به کاربر نمایش می‌دهد.
وقتی تعداد پنجره‌های باز بیش از حد معمول باشد، با توجه به فضای محدود نوار وظیفه دیگر نام و عنوان پنجره در فضای بسیار کوچکِ اختصاص یافته به هر پنجره قابل نمایش نیست. در این حالت معمولاً کاربر مجبور است با حدس و گمان، پنجره‌های مختلفی را برای رسیدن به پنجره مورد نظر انتخاب و بررسی کند. دقیقاً در چنین موقعیت‌هایی است که Visual Task Tips می‌تواند برای هر کاربری بسیار مفید و کارگشا باشد.

FastFolder
 

FastFolder ابزاری است که دسترسی سریع‌تر به درایوها و قسمت‌های اصلی سیستم‌عامل را ممکن می‌سازد. کاربر می‌تواند دوازده درایو مختلف سیستم، شامل پارتیشن‌های دیسک‌سخت، درایو فلا‌پی، CD‌ ROM ،CD-RW و ... را به FastFolder معرفی نماید و به جای استفاده از Windows Explorer با استفاده از ابزار FastFolder راحت‌تر و سریع‌تر به درایو مورد نظر دسترسی پیدا کند.
این نرم افزار کوچک و رایگان که با VB6 طراحی شده است، پس از نصب از طریق آیکونی که در قسمت System Tray (سمت راست نوار وظیفه) قرار می‌دهد، کاربر را برای دسترسی سریع‌تر به درایوها و قسمت‌های پر کاربرد ویندوز یاری می‌کند.

LaunchBar Commander
 

این نرم‌افزار رایگان سعی می‌کند در اجرای سریع‌تر برنامه‌ها و دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به پوشه‌ها، فایل‌ها و قسمت‌هایی از سیستم که بیشتر توسط کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد، او را یاری رساند. پس از نصبLaunchBar Commander منویی نواری شکل در قسمت بالای دسکتاپ قرار می‌گیرد و همانند نوار وظیفه ویندوز همواره در دسترس کاربر است.
این منو در حالت پیش‌فرض محتویات پوشه All Programs، برخی از گزینه‌های پرکاربردتر Control Panel و لینک‌هایی برای دسترسی سریع به محتویات پوشه My Documents را در خود جای داده است. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی و افزودن گزینه‌ها و تنظیمات مورد نظر کاربر نیز در LaunchBar Commander پیش‌بینی و لحاظ شده است.
LaunchBar Commander در ویندوز های 2000 و اکس‌پی قابل استفاده است. به خاطر داشته باشید که این نرم‌افزار بر خلاف بسیاری از نمونه‌های مشابه، جایگزین منوی Start نمی‌شود، بلکه منوی جداگانه‌ای را در بالای دسکتاپ کاربر تعبیه می‌کند.
منبع:تبیان زنجان


[ جمعه 90/6/4 ] [ 4:10 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 126
بازدید دیروز: 1022
کل بازدیدها: 1190937