سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

مینیلپتاپها به رغم اینکه در برخی مدلها دارای قابلیتهای فنی بالایی هستند و قیمت بالایی نیز دارند همچنان از جانب برخی از کاربران رایانه کالاهای نه چندان با قابلیتی به شمار میآیند که برای انجام امور مربوطه، آنها چندان قابل اطمینان نیستند.

فعالان بازار معتقدند برخی از کاربران در کنار لپتاپ خود این کالا را نیز برای کودکان خود خریداری میکنند و این نشاندهنده این است که هنوز این کالا را به رسمیت نمیشناسند.در این رابطه گفتوگویی با مسعود ریاضی، یکی از فعالان بازار رایانه داشتیم که میخوانید:

شنیده میشود مینیلپتاپها با وجودی که فروش بالایی دارند، اما هنوز نزد کاربران مورد اعتماد واقع نشدهاند این موضوع درست است؟
 

متاسفانه با وجودی که این کالاها امتحان خود را در بازار پس دادهاند، ولی همچنان از سوی برخی از کاربران مورد اعتماد نیستند و دیده میشود اکثرا این کالا به عنوان یک ابزار دمدستی و برای کودکان مورد استفاده قرار میگیرد.

علت این امر چیست؟
 

به دلیل اینکه این کالا به پردازندههای ضعیف مجهز است و فاقد برخی از ابزارها مانند اپتیکال درایو است این تصور برای برخی از کاربران ایجاد شده که این کالا مانند یک رایانه جیبی بیقابلیت است.
اما در حقیقت این کالا میتواند به خوبی از عهده انجام امور کاربران برآید و به دلیل حجم و وزن کمی که دارد یک کالای کاملا کارآمد است.

به نظر شما قیمت پایین این کالا باعث به وجود آمدن این تصور نشده است؟
 

شاید یکی از دلایل این امر قیمت پایین این کالا باشد، اما به هر حال این کالا به دلیل اینکه به برخی از ابزارها مجهز نیست و پردازنده ضعیفی دارد قیمت کمی در مقایسه با سایر لپتاپها دارد و جالب اینجاست که برخی حتی لپتاپهای سنگین وزن که قابلیت فنی ضعیفی دارند را به این کالا ترجیح میدهند، ولی در نهایت این کالا در بازار راکد کنونی پر تقاضا است.
منبع:donya-e-eqtesad.com


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 2:7 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 204
کل بازدیدها: 1195586