سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
به شما راه‌هایی را آموزش خواهیم داد تا بتوانید سرعت گوشی هوشمند یا تبلت خود را که مبتنی بر سیستم عامل آندروید است افزایش دهید.

ممکن است بعد از یک مدت که از خرید گوشی شما بگذرد و نرم‌افزارهای متنوعی را روی آن بریزید، احساس کنید که گوشی شما از نظر کارکرد ضعیف شده و کارایی و سرعت روزهای اول خود را ندارد.
مسلما در این شرایط هر کسی دوست دارد که دوباره گوشی خود را به شرایطی بازگرداند که سرعت خوبی داشته است. در چند نکته  به شما راه‌هایی را آموزش خواهیم داد تا بتوانید سرعت گوشی هوشمند یا تبلت خود را که مبتنی بر سیستم عامل آندروید است افزایش دهید. زیرا ممکن است به مرور زمان این کندی سرعت برایتان بسیار آزار دهنده شود.


 اگر در حال حاضر کارهای ساده‌ای نظیر رفتن از این اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگری یا برگشت به منوی اصلی زمان بیشتری نسبت به قبل برایتان طول می‌کشد، سرعت آندروید شما کاهش پیدا کرده است.
برای این که با این مشکل مقابله کنید بهتر است که قبل از هر کاری به بخش اپلیکیشن‌های خود رفته و آن‌ها را بررسی کنید تا اپلیکیشن‌های بلا استفاده را شناسایی کنید. در مرحله بعدی باید تمامی اپلیکیشن‌های بلا استفاده را از کار بیندازید. باید بدانید که آندروید شما، حجم حافظه داخلی محدودی دارد و هر قدر که فضای خالی آن کمتر باشد، سرعت آندروید هم پایین‌تر خواهد بود.

اگر این حافظه را با عکس‌ها، موسیقی یا اپلیکیشن‌های مختلف پر کرده‌اید بهتر است که حافظه را خالی کنید تا جای بیشتری داشته باشید. برای این کار باید اپلیکیشن‌هایی که استفاده نمی‌کنید را از حالت نصب خارج کنید و باید ابتدا به بخش تنظیمات رفته و بعد از غیر فعال کردن برنامه از بخش Cashe هم برنامه را به صورت کلی پاک کنید.

برنامه‌های کاربردی که چندین بار به حافظه کوتاه مدت گوشی منتقل شده‌اند تا در دسترس باشند، باعث کندی گوشی شما خواهند شد. برای پاک کردن بخش Cashe باید از طریق همان منوی اپلیکیشن‌ها یکی یکی این کار را برای برنامه‌ها انجام دهید.

گذشته از این مورد بهتر است که ویجت‌ها و عکس‌های پس زمینه خود را محدود کنید. بسیاری از کاربران فکر می‌کنند این ویجت‌ها از فواید آندروید هستند و برای پیدا کردن یک سری اطلاعات به صورت سریع بسیار مفید هستند اما باید گفت که این ویجت‌ها باتری گوشی را ضعیف کرده و سرعت آندروید را نیز کاهش می‌دهند. کم کردن تعداد ویجت‌ها به خصوص آن‌هایی که به اطلاعات بیشتری احتیاج دارند سرعت گوشی یا تبلت آندروید شما را پایین خواهد آورد.


[ پنج شنبه 93/2/11 ] [ 1:59 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 187
کل بازدیدها: 1191854