سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
طناب ها را پشت سر هم ببرید!

نسخه ی جدید بازی Cut the rope برای اندروید + دانلود

Cut the rope از پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است.با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی این بازی با عنوان "هدیه تعطیلات" ارائه شده است. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات های موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شوند. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

میوه ها را در کنار هم قرار دهید! + دانلود بازی

  اگر از بازی های پازل بی مزه خسته شده اید، بازی پازل گیلاس می تواند با گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب، شما را برای ساعت ها سرگرم کند. بازی Fruited یکی از معروف ترین بازی های فکری و اعتیاد آور برای گوشی های اندرویدی است. بازی گیلاس با اکثر نسخه های اندروید سازگار است و از 4000 گوشی اندرویدی پشتیبانی می کند. در این بازی شما باید میوه های هم نوع را در کنار هم قرار دهید، تا آن ها از بین بروند و امتیاز کسب کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای ios؛

بازی Infinite Flight پرواز را برای شما شبیه سازی می کند + دانلود

  اگر از علاقه مندان به خلبانی و پرواز با هواپیماهای مسافری و جنگی هستید، بازی Infinite Flight – Flight Simulator می تواند بهترین و جذاب ترین شبیه سازی از پرواز را در اختیار شما قرار دهد. شما باید با هواپیماهای مسافری یا جنگی پرواز کنید و آن ها را به سلامت به مقصد برسانید. البته پرواز با هواپیما هم به این سادگی نیست و باید شما پرواز در شرایط آب و هوایی مختلف، شب و روز، فرودگاه های مختلف با ویژگی های گوناگون را تجربه کنید. برای افزایش جذابیت و کیفیت گرافیکی بازی، 5 حالت مختلف دوربین برای نمایش به شما وجود دارد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه جدید "گربه سخنگو" برای پلتفرم جاوا + دانلود بازی

گربه سخنگو یکی ازمحبوب ترین بازی ها برای تمامی سیستم عامل ها است و ما در این گزارش قصد معرفی نسخه جدید گربه سخنگو برای پلتفرم جاوا را داریم، البته شکل ظاهری و ویژگی های این گربه سخنگو با نسخه اندروید و ios آن بسیارمتفاوت است و در نسخه جاوا شما می توانید به بچه گربه شیر دهید، او را با یک کلاف نخ سرگرم کنید و استفاده از چنگال های تیزش را به او بیاموزید. این گربه می تواند با لحنی جذاب سخنان شما را بازگو کند و لحظات شادی را رقم بزند. در ضمن می توانید صداهای ضبط شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


پشت سر هم بپرید؛

بازی "Doodle Jump" این بار برای پلتفرم جاوا + دانلود

Doodle Jump از زیبا و محبوب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید و ios است، که این بار قصد داریم نسخه ی جاوا بازی را معرفی کنیم. در این بازی شما وظیفه دارید به صورت متوالی از روی سکو ها به سمت بالا بپرید و در صورتی که از سکو ها سقوط کنید یا با موجودات موجود در بازی برخورد کنید، بازنده خواهید شد. هر چه در بازی بالاتر بروید، کار شما سخت می شود. زیرا سکو های بازی از هم فاصله می گیرند و شکننده می شوند، فقط کافی است لحظه ای غفلت کنید تا بازنده شوید. در نسخه جدید، چهره ی شخصیت بازی دچار تغییرات اساسی شده و برای او یک لباس جالب خرگوشی تهیه شده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای پلتفرم جاوا؛

بازی Legend vs zombies شما را برای ساعت ها سرگرم می کند + دانلود

موجودات عجیب و غریب کره ی زمین را فرا گرفته اند و تنها مکان امن برای زندگی انسان ها محدوده ی امپرطوری شما است، ولی زامبی ها قصد دارند سر زمین شما را نیز تصرف و تمامی انسان های موجود در آن را از بین ببرند. شما وظیفه دارید برای نگهداری از مردمان و امپراطوری خود به مصاف زامبی ها بروید و با نابود سازی آن ها بار دیگر زندگی را به کره ی زمین برگردانید. برای کسب پیروزی بهتر است کارهایی مانند: ساخت موانع بر سر راه زامبی ها، متحد کردن قبایل با یک دیگر، تشکیل سپاه قدرتمند و متحد را انجام دهید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اندروید؛

بازی جذاب نقطه ها+دانلود

نسخه جدید بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور نقطه ها که دارای طرفداران بسیاری زیادی می باشد. هدف از این بازی بالا بردن سرعت عکس العمل و در گیر کردن سلول های های خاکستری مغز جهت رسیدگی بیشتر به امور زندگی می باشد. در این بازی فوق العاده شما باید نقطه های هم رنگ را در کم تر از 60 ثانیه به هم متصل نمایید، در ضمن می توانید رکورد های خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


[ یکشنبه 92/10/8 ] [ 5:28 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 284
کل بازدیدها: 1192616