سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2013 میلادی برترین بازی های انواع سیستم عامل ها ارائه شده است، که در این گزارش قصد معرفی بازی های منتخب سال 2013 را برای سیستم عامل اندروید داریم.


بازی ندای وظیفه Call of Duty: Strike Team
در بازی ندای وظیفه شما یک تجربه گرافیکی و زیبا را در تلفن همراه و تبلت اندرویدی خود مشاهده خواهید کرد. با تیم خود وارد میدان نبرد شوید و با تمام قدرت دشمنان را از بین ببرید. در این بازی شما مجهز به انواع سلاح های جنگی از جمله: هواپیما و تانک هستید. داستان این بازی روایتگر سال 2020 میلادی است، حال وقت آن است که به سال 2020 سفر کنید.
 





حجم بازی: 29.1 مگابایت


حجم دیتا: 881 مگابایت
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر

بازی Temple Run 2
بازی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای گوشی های اندرویدی است که بیش از 170 میلیون نفر در جهان آن را تجربه کرده اند. داستان بازی به این گونه است که شما به یک معبد برای اکتشاف می روید و یک مجسمه نفرین شده را از معبد به سرقت می برید، صاحب معبد که یک میمون دیوانه و خشن است درصدد آن بر می آید که مجسمه را از شما باز پس گیرد ولی شما باید با نهایت سرعت از دست او فرار کنید. البته در مسیر فرار با موانع و ماجراهای گوناگونی رو به رو خواهید شد که برای زنده ماندن باید بسیار تلاش کنید. در ضمن با جمع آوری سکه های موجود در بازی به توانایی شما افزوده می شود.




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 37.6 مگابایت

بازی آسفالت 8 Asphalt 8: Airborne
اگر علاقه دارید یکی از بهترین بازی های ماشین سواری را تجربه کنید و از مسابقه با ماشین های لوکس و جدید لذت ببرید توصیه می کنیم آسفالت 8 را برای دستگاه خود دانلود کنید. در نسخه 8 سری بازی های آسفالت شما شاهد گرافیک بی نظیری خواهید بود.



حجم بازی: 20.3 مگابایت

حجم دیتا: 872 مگابایت 

 بازی Rayman Fiesta Run
اگر با بازی سونیک سگا آشنا هستید، این بازی هم یک گیم جذاب در این سبک است. شما در این بازی به عنوان یک فرد کارتونی به نام ریمن ظاهر می شوید و وظیفه دارید که به مکان های خطرناک بروید و با پریدن از پرتگاه ها مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.



حجم بازی: 6.6 مگابایت
حجم دیتا: 93.7 مگابایت

بازی Orborun
 بازی فرار ربات یک بازی جذاب و کم حجم با گرفیک فوق العاده مناسبی است. در این بازی شما در نقش یک ربات ظاهر می شوید که قصد پیدا کردن راه خروج را دارد. باید با تمام سرعت بدوید و راه های درست خروج را پیدا کنید هر چه سریع تر خارج شوید امتیازات بیشتری را کسب می کنید.





حجم بازی: 29.3 مگابایت

بازی Football Manager Handheld 2014
در این بازی شما در نقش یک مربی ظاهر خواهید شد، باید برای خود یک تیم آماده کنید، آن ها را تمرین دهید و راهی مسابقات کنید. شما می توانید مربیگری تیم های بزرگ جهان مانند: رئال مادرید، بارسلونا و ... را برعهده بگیرید. برای کسب مقام قهرمانی در لیگ بهترین تاکتیک ها و ترکیب را برای تیم خود انتخاب کنید. در این نسخه ویژگی هایی چون: امکان تعیین رنگ لباس، خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات، مصاحبه با خبرنگاران به بازی افزوده شده است.



قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 29.9 مگابایت
حجم دیتا: 467.3 مگابایت

بازی نبرد با مردگان Into the Dead 
اگر از علاقه مندان به بازی های ترسناک هستید، حتما بازی نبرد با مردگان را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. این بازی در میان تعداد زیادی زامبی برگزار می شود و شما برای نجات جان خود فقط یک راه دارید و آن هم فقط از بین بردن زامبی ها است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی، جلوه های بصری واقع گرایانه، وجود اسلحه های مختلف و ... اشاره کرد.


قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 28.8 مگابایت

بازی مبارزات بوکس Real Boxing
در این بازی باید شما یکی از شخصیت های مورد نظرتان را انتخاب کنید و به مصاف 30 رقیب قدرتمند از سراسر جهان بروید، تمامی آن ها را شکست دهید تا به کمربند قهرمانی برسید. از ویژگی های اصلی این بازی امکان مبارزه کردن به صورت گروهی با افراد واقعی است یعنی شما می توانید با دوستان خود در سراسر جهان به مبارزه بپردازید. از دلایل محبوبیت بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی و عالی، صداهای هیجان انگیز، یافتن مخالفان تیم تان به صورت آنلاین و ... اشاره کرد.

قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 9.7 مگابایت
حجم دیتا: 233 مگابایت

بازی جنگ در فضا Galaxy on Fire 2 HD
بازی Galaxy on Fire 2 HD یک بازی تخیلی و فرا زمینی است. در این بازی شما به جنگ هایی می روید، که با موجودات عجیب و ترسناک در فضا رو به رو می شوید و وظیفه دارید که تمامی آن ها را از بین ببرید. بازی با ارائه یک فضای گسترده از منظومه شمسی، که در آن 100 سیاره، 30 سیستم خورشیدی و ... گنجانیده شده است، می تواند شما محو خود کند.


قابل اجرا در اندروید 3.1 و بالاتر
حجم بازی: 6.6 مگابایت
حجم دیتا: 954.3 مگابایت


[ چهارشنبه 92/9/6 ] [ 12:13 عصر ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 293
بازدید دیروز: 284
کل بازدیدها: 1192525