سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

سرانجام مایکروسافت براى اولین بار نمایشى از ویندوز جدید خود را به بینندگان ارایه کرد. با جناب ویندوز 7 آشنا شوید.
تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز 7 مخفى ‌کارى می‌کرد. هرچند که تصاویرى از برخى نرم‌افزارهاى تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با نمایش دیروز مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده‌ترین تغییرات ویندوز از زمان روى کار آمدن ویندوز 95 بوده است. اولین نکته که شاید همه نگران آن هستید در مورد معمارى زیربنایى ویندوز 7 است.
هنگامی که مایکروسافت ویندوز 7 را ارایه کرد،تغییرات زیربنایی زیادی نسبت به ویندوز XP به وجود آمده بود.بسیارى از تولید کننده‌هاى نرم‌افزارها مجبور شدند که نرم‌افزارهاى خود را براى کار کردن روى ویستا تغییر دهند. از طرف دیگر شرکت‌هاى سازنده سخت‌افزار به مشکلات زیادى برخورد کردند. تعداد زیادى از سخت‌افزارها به درایورهاى جدیدى براى ویستا نیاز داشتند. همه‌ی اینها مشکلات زیادى را براى کاربران به وجود آورد.
در تغییر ویندوز 7 قرار نیست این اتفاق‌ها رخ بدهد. اعلام شده است که تمام نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایى که بر روی ویندوز ویستا ویستا کار می‌کنند بر روى ویندوز 7 نیز کار خواهند کرد. بنابراین تجربه تغییرXP به ویستا این بار روى تغییر ویستا به ویندوز 7 تکرار نخواهد شد! بنابراین به جاى تغییرات گسترده زیربنایى غیرقابل مشاهده، بیشتر کار مهندسان مایکروسافت بر روى محیط کاربرى سیستم عامل جدید بوده است. روش کار با کامپیوترها در حال تغییر است. براى مثال هم اکنون در خانه‌ها به جاى استفاده از یک کامپیوتر، تعداد آنها در حال افزایش یافتن است.

 

بنابراین شبکه‌هاى خانگى و دستگاه‌هاى به اشتراک گذاشته شده رشد پیدا کرده‌اند. استفاده از لپ‌تاپ‌ها روز به روز بیش‌تر می‌شود و هر لپ‌تاپ در چند شبکه کارى و خانگى مختلف به کار گرفته مى‌شود. و همه اینها یک معنى بسیار مهم دارد. آنقدر مهم که سایت گیزمودو عنوان مطلب خود را در مورد ویندوز 7 اینگونه انتخاب کرده است:
چرا ویندوز 7 سیستم عامل ویستا را له خواهد کرد؟
و البته دلایل آن کاملاً واضح است: به چهار دلیل بعد از آمدن ویندوز 7 ، دلیل زیادى براى زنده ماندن ویستا وجود نخواهد داشت.
1- اگر نرم‌افزارى روى ویستا اجرا شود بدون مشکل روى ویندوز 7 هم اجرا می‌شود.
2-اگر کامپیوترى قادر است سیستم عامل ویستا را اجرا کند می‌تواند ویندوز 7 را هم اجرا کند، تازه سریع‌تر از ویستا! این یعنى عدم نیاز به سخت‌افزار قوى‌تر جهت اجراى ویندوز 7.
3-مصرف باطرى در ویندوز 7 بهینه است. بنابراین طول عمر باطرى لپ‌تاپ‌ها با ویندوز 7 بیشتر از ویستا خواهد بود.
4-ویندوز 7 از همان روز اول ارایه، در مقایسه با ویستاى سرویس پک 1 قابل اطمینان‌تر خواهد بود.
با این دلایل فکر مى‌کنید دیگر دلیلى براى استفاده از ویستا وجود خواهد داشت؟
منبع:نشریه ی شاهد نوجوان، شماره 56


[ شنبه 89/9/27 ] [ 2:9 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 187
کل بازدیدها: 1191805