سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

پاکسازی ویروس‌های گوشی خود توسط Netqin Mobile Antivirus
 

برقراری امنیت همیشه ازمواردی می‌باشد که به آن اهمیت بسیارداده می‌شود،حال این امنیت مربوط به یک سیستم کامپیوتری باشد و یا ممکن است مربوط به یک خانه و یا شرکت باشد و یا حتی ممکن است مربوطه به یک گوشی تلفن همراه کوچک باشد.دراین مطلب شما را با یک نرم‌افزارامنیتی مختص به گوشی‌های تلفن همراه آشنا می‌سازیم. Netqin Mobile Antivirus نام یک نرم‌افزارکوچک می‌باشد که با نصب آن بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود می‌توانید مانع بروزمشکلات امنیتی و یا آلوده شدن گوشی خود به ویروس‌ها شوید.این نرم‌افزار که توسط کمپانی مشهورتولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی و ضدویروس طراحی شده است به شما این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های امنیتی حفاظتی مختلفی برخوردارباشید و می‌توانید یک امنیت متناسب با گوشی همراه خود را ایجاد کنید. از ویژگی‌های موجود دراین نرم‌افزار می‌توان به موارد زیراشاره کرد:
ـ دارای ابزارضد ویروس
ـ کنترل حافظه‌ی گوشی و شناسایی ویروس‌های احتمالی
ـ قابلیت بررسی فایل‌های دریافتی از طریق Bluetooth
ـ اسکن حافظه‌ی گوشی برای کشف ویروس‌های احتمالی سازگاربا گوشی‌های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 و گوشی‌های 3 UIQ

SafeWallet v1,11 نرم‌افزاری کاملاً مطمئن به منظورنگهداری و ثبت اطلاعات شخصی در گوشی تلفن همراه:
 

اطلاعات شخصی امروزه یکی ازمهمترین اطلاعاتی می‌باشند که افراد برای حفظ و نگهداری مطمئن این گونه اطلاعات تلاش بسیاری می‌کنند.امروزه به علت گستردگی اطلاعاتی همانند رمزهای عبورمتعدد، مشخصات کاربری در بخش‌های گوناگون، اطلاعات حساب‌های بانکی و شماره حساب‌های متعدد و ...موجب شده تا کاربران این اطلاعات را درجایی برای خود ثبت کنند که این موضوع ممکن است مشکلاتی را پدید آورد. به عنوان مثال اطلاعات رمز عبورمربوط به حساب بانکی که لو رفتن آن ممکن است باعث خالی شدن حساب بانکی توسط افراد سودجو باشد. گوشی تلفن همراه،دفترچه‌های یادداشت کوچک و دیگروسایل مشابه از جمله ابزارهای نگهداری اطلاعات به صورت نامطمئن هستند.
دراین مطلب نرم‌افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که دراین زمینه شما را یاری می‌کند. SafeWallet نام نرم‌افزاری کاملاً مطمئن به منظورنگهداری و ثبت اطلاعات شخصی می‌باشد که برای گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده است و با نصب این نرم‌افزاربر روی گوشی خود همواره اطلاعات شخصی شما به صورت کاملاً ایمن دراختیارشما خواهد بود. قابلیت وارد نمودن اطلاعات درنرم‌افزار و حفظ آن‌ها به وسیله‌ی یک رمزعبورو ایمنی بالا در برنامه به شما توانایی نگهداری اطلاعات و رمزهای مختلف تنها درغالب یک رمز را می‌دهد و بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانید اطلاعات خود را حفظ کنید.این نرم‌افزارمحصولی از شرکت SBSH Mobile Software می‌باشد.

ویژگی‌های نرم‌افزار:
 

ـ قابلیت نگهداری اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری
ـ وارد نمودن رمزهای عبوراینترنتی به برنامه
ـ توانایی وارد نمودن اطلاعات حساب‌های بانکی
ـ وارد نمودن شماره‌های تماس مهم و ضروری
ـ قابلیت وارد نمودن آدرس
ـ توانایی ذخیره‌سازی کدها و شماره‌های سریال
ـ سازگار با گوشی‌های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 و گوشی‌های 3 UIQ
وب سایت تولیدکننده نرم‌افزار: http: //www. sbsh. net منبع از: P30World

Tehran Metro v1,1 * نرم‌افزار نقشه‌ی مترو تهران به همراه ویژگی‌های متعدد آن:
 

مترو یکى از بهترین راه‌هاى انتقال و حمل و نقل شهرى می‌باشد که با استفاده از مترو می‌توان تا حد بسیارى از میزان ترافیک شهرى کاهش داد. استفاده از مترو از مسیرهاى مناسب نیز خود موضوعى می‌باشد که می‌تواند از میزان ترافیک انسانى خود مترو بکاهد. به همین منظور می‌بایست مسافران با مسیرها و ساعت‌هاى حرکت آشنایى کامل داشته باشند. در شهر تهران نیز که استفاده از مترو یکى از بهترین و سریع‌ترین راه‌هاى حمل و نقل می‌باشد. یادگیرى مسیرها و حفظ نمودن ساعت‌هاى حرکت درایستگاه‌ها شاید براى همه افراد امرى آسان نباشد. در این مطلب با نرم‌افزارى کمکى در این زمینه آشنا می‌شوید.
Tehran Metro نام نرم‌افزاری می‌باشد که همان طور که اشاره شد نشان دهنده‌ی مسیرهای حرکت و ایستگاه‌های متروی شهر تهران می‌باشد و به کمک این نرم‌افزار و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود همواره قادرید تا بهترین مسیر را نسبت به مقصد خود انتخاب کنید.این نرم‌افزار علاوه بر ویژگی یاد شده از امکانات دیگری نیز برخوردار می‌باشد که درادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های نرم‌افزار:
 

ـ دارای تقویم کامل شمسی به همراه ذکر مناسبت‌ها و ساعت
ـ اعلام ساعت حرکت بعدی قطار در تمام ایستگاه‌ها
ـ نمایش لیست کامل برنامه‌ی حرکت قطارها در تمامی ایستگاه‌ها
-دارای نقشه کامل مترو و برنامه‌ریزی حرکت و راهنمای استفاده از خطوط مترو -نمایش ارائه ی خدمات تمام ایستگاه‌ها به همراه لیست تمامی اتوبوس‌های موجود در ایستگاه
ـ معرفی انواع بلیت‌های مترو و انتخاب بلیت مناسب براساس نیاز کاربر
ـ امکان بروزرسانی اطلاعات با استفاده از Gprs سازگار با تمامی گوشی‌هایی که از سیستم عامل جاوا پشتیبانی می‌کنند.
منبع:نشریه شاهد نوجوان،شماره 57


[ پنج شنبه 89/8/6 ] [ 11:25 صبح ] [ امیر محتشم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 409
کل بازدیدها: 1192768