سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

صحنه دسک تاپ را تغییر بدهید( ویندوز 7)
 

اگر از خیره شدن به زمینه آبی روشن ویندوز 7 یا چند تم گنجانده شده در این ویندوز خسته شده اید، تعداد زیادی تم رایگان محصول مایکروسافت بر روی اینترنت وجود دارد. برای پیدا کردن این تم ها، روی یک نقطه خالی دسک تاپ کلیک -راست کنید، Personalize را انتخاب کنید، و سپس روی Get more themes online کلیک کنید.

نکته ها و ترفندهای ویندوز
 

یا در برنامه مرورگرتان نشانی زیر را وارد کنید:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/personalize

نکته ها و ترفندهای ویندوز
 

در این سایت ده ها تم ویندوز 7 را خواهید یافت، که 20 تم آنها عکس هایی از مناظر 20 کشور مختلف دنیاست. برای نصب و فعال کردن یک تم، روی دکمه Download آن کلیک کنید، و فایل «Themepack.» را باز کنید ( یا ابتدا Save و سپس باز کنید).

یک میانبر به تنظیم های حساب کاربری( ویستا، ویندوز 7)
 

اگر بخواهید که تنظیم های حساب کاربری تان را در ویستا یا ویندوز 7 تغییر بدهید، لازم نیست برای این کار ابتدا به Control Panel و سپس به User Accounts بروید. کافی است روی دکمه Start کلیک کنید و سپس روی عکس کاربری خود در بالای منوی Start کلیک کنید وسپس روی عکس کاربری خود در بالای منوی Start کلیک کنید.
در اینجا، می توانید نام، نوع، عکس ، یا گذر واژه حساب تان را تغییر بدهید و تنظیم های سایر حساب های کاربری را اصلاح کنید.

یادآوری:
 

کلیک کردن روی عکس حساب کاربری در ویندوز اکس پی فقط به شما امکان خواهد داد که آن عکس را عوض کنید، و به تنظیم های دیگر دسترسی نخواهید داشت.

باز کردن فایل های Help قدیمی( ویستا، ویندوز 7)
 

با آن که اکثر برنامه های عصر ویندوز اکس پی به خوبی در ویستا یا ویندوز7 کار می کنند، بعضی از آنها فایل های help با فرمت قدیمی ( با بسط فایل «HLP.») دارند که نگارش های ویندوز جدید نمی توانند آنها را باز کنند. سرچشمه مسئله در آن است که ویستا و ویندوز7 حاوی برنامه Windows Help( فایل Windows32.exe) مورد نیاز برای خواندن فایل های Help قدیمی نیستند. اما این مسئله حل شدنی است.
برای دریافت فایل WinHlp32.exe به سایت وب زیر بروید و روی لینک مربوط به نگارش ویندوز خود کلیک کنید:
support.microsoft.com/kb/917607

نکته ها و ترفندهای ویندوز
 

توجه داشته باشید که نگارش های جداگانه ای از این فایل برای ویستا و ویندوز 7 وجود دارد (لازم است که اصل بودن کپی ویندوز خود را برای دریافت برنامه اثبات کنید). پس از نصب این برنامه، فایل های Help قدیمی شما باید بدون هیچ مسئله ای باز شوند.

های لایت برنامه های جدید در منوی start را غیر فعال کنید( ویندوز اکس پی، ویستا، ویندوز7)
 

هنگامی که برنامه های جدیدی را در ویندوز نصب می کنید، آیکن های آنها در منوی Start به طور خودکارهای لایت می شوند تا به شما کمک کنند که سریعاً آنها را پیدا کنید. اما اگر به طور معمول برنامه ها را با یک روش دیگر دستیابی می کنید، مثلاً از طریق میانبرهای روی دسک تاپ یا آیکن های نوار ابزار Quick Launch، آن موارد در منوی Start برای ابد های لایت شده باقی می مانند، که می توانند منوی Start شما را شلوغ کنند.
برای غیر فعال کردن این خصوصیت، روی دکمه Start کلیک - راست کنید، Properties را انتخاب کنید.

نکته ها و ترفندهای ویندوز
 

و سپس روی دکمه Customize در برگه Start Menu کلیک کنید. در ویستا/ویندوز7، فهرست را جستجو کنید و علامت تیک واقعی در مربع کنارHighlight Newly Installed Programs را پاک کنید.

نکته ها و ترفندهای ویندوز
 

در ویندوز اکس پی، به برگه Advanced بروید و این گزینه را بیابید.
منبع:ریزپردازنده، شماره 188

[ شنبه 89/7/17 ] [ 2:18 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 204
کل بازدیدها: 1195642