سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

با وجود تنوع بالای پاوربانک های موجود در بازار این سوال پیش می آید که تفاوت مدل های مختلف پاوربانک در چیست و یا به عبارت ساده تر باید چه پاوربانکی رو خریداری کنیم.

در زمینه خرید پاوربانک باید با توجه به نیازهایمان و بر اساس ویژگی های پاوربانک ها می توانیم انتخاب درست تری داشته باشیم.

در زمینه خرید پاوربانک فاکتورهای زیر را باید در نظر داشت:

  • برند: مثل همه محصولات برای خرید یک کالا شرکت سازنده یکی از اصلی ترین فاکتورها برای انتخاب محصول است. اگر شما از کیفیت کالاهای یک شرکت رضایت داشته باشید مطمئنا نسبت به آن برند حوس خوبی دارید و اگر خرید قبلی شما با تجربه خوبی همراه نبوده قاعدتا دیگر سراغ محصولات آن شرکت نمی روید.(نکته قابل توجه این است که هر برند را باید با برندهای هم سطح و هم قیمت خود مقایسه کنید یعنی مقایسه برندهای میان رده و خوش قیمت با برندهای معروف و بسیار گران کاری اشتباه است و به قول معروف هر چی پول بدی آش میخوری)
  • گارانتی: پاوربانک های دارای گارانتی در ایران نسبت به آن هایی که گارانتی ندارند حداقل حدود 20000 تومان تقاوت قیمت دارند و تصمیم گیری این که جنس با گارانتی و گران تر بخرین یا نه با شماست.
  • ظرفیت: یکی از اصلی ترین فاکتورها برای خرید شارژر همراه، ظرفیت پاوربانک است یا به زبان ساده تر چند بار میتونه گوشی رو شارژ کنه. برای محاسبه می توانید از ظرفیت پاوربانک 20 درصد کم کنید (بسته به کیفیت پاوربانک این عدد کم و زیاد می شود) سپس عدد باقی مانده را بر 2000 برای گوشی های معمولی، 2500 گوشی های صفحه بزرگ و 4000 برای تبلت های صفحه بزرگ تقسیم کنید تا مقدار شارژ کامل بدست آید. برای مثال پاور بانکی با ظرفیت 10?0000 میلی آمپر ساعت می تواند گوشی معمولی را 4 بار شارژ کامل کند، برای گوشی های معمولی 3?5 بار و برای تبلت ها 2 بار است.
  • تعداد پورت خروجی: این ویزگی به زبان ساده یعنی همزمان چند تا گوشی را میشه با پاوربانک شارژ گنیم. برای مثال پاوربانک با دو خروجی می تواند دو دستکاه را همزمان شارژ کند
  • جریان خروجی: یکی دیگر از فاکتورهای تصمیم گیری خروجی جریان پاوربانک است. فرض کنید شما دارای گوشی ای هستید که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند با این شرایط اگر پاوربانک شما خروجی یک آمپر داشته باشد مدت زمان شارژ از پاوربانک بیشتر طول خواهد کشید. انتخاب پاوربانکی که دارای حداقل خروجی 2 آمپر برای گوشی های جدید و بروز، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.
  • وزن و ابعاد: اگر از کسانی هستید که همواره با مشکل کمبود شارژ مواجه هستید و پاوربانک را به همراه همیشه دارید در انتخاب پاوربانک به وزن و ابعاد آن برای سهولت در حمل و نقل، حتما توجه داشته باشید.

[ جمعه 98/11/11 ] [ 6:22 عصر ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 1187831