سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فرهنگی و کامپیوتری قائم رایانه
 

ویندوز Threshold ( ویندوز10) پس از شکست ویندوز8 سعی دارد تا نارضایتی برخی از کاربران از جمله صاحبان مشاغل را برطرف سازد. یکی از دلایل این نارضایتی نداشتن رابط کاربری لمسی مناسب بوده است. این ویندوز عامل طوری طراحی شده تا  یک نسخه برای استفاده بر روی تمامی وسایل الکترونیک کافی باشد. بنابراین مایکروسافت انتظار دارد که کاربران گوشی ها، تبلت ها و رایانه ها به یک اندازه از آن استقبال کنند.

 

  •  دلیلی که باعث شد تا بلافاصله بعد انتشار ویندوز 8 ، مایکروسافت نسخه ی جدید ویندوز 8 (8.1) را منتشر کند ، منوی استارت بود. ویندوز 10 در منوی استارت ترکیبی خوبی از هر دو ویندوز 7 و ویندوز 8 را به همراه دارد. در سمت راست عناوین زنده برنامه به شکلی رنگارنگ و جذاب از ویندوز8 گرفته شده، و در سمت چپ برنامه های موسوم به app از ویندوز7 گرفته شده است. کاربران قادر هستند که عناوین را با سلیقه ی خود قرار و اندازه ی آن را تغییر دهند.

منوی استارت

  • در نسخه ی اولیه ی این ویندوز عامل دو حالت کاربری ( رابط کاربری ) وجود دارد، یک حالت برای تبلت های لمسی و حالت دیگر برای رایانه های شخصی که با موس و صفحه کلید کار می کنند ، می باشد که کاربران قادر هستند متناسب با دستگاه بین دوحالت یکی را انتخاب نمایند.
  • در ویندوز10 سعی شده تا نظر کاربران قدیمی و حرفه ای را با تغییراتی که در Command Prompt ایجاد شده به گونه ای که قادر به وارد کردن دستورات متنی بیشتر و کنترل بیشتر بر روی سیستم باشند، را جلب کنند.

command-prompt-win10

  • ویندوز8 به شکلی طراحی شده بود که اگر برنامه ای را اجرا می کردید، کل صفحه ی نمایشگر پر می شد و امکان کوچک کردن سایز پنجره ها نبود. اما در ویندوز10 ما شاهد بازگشت دکمه های بستن و کوچک کردن پنجره ها در گوشه پنجره هستیم.

دکمه های بستن برنامه در ویندوز10

  • ویندوز10 این امکان را فراهم آورده تا در صورتی که صفحه دستکتاپ شما شلوغ باشد و یا هر شخصی بخواهد از نرم افزارهای مختلف بر روی  صفحه ی دستکتاپ  استفاده کند، بدون دردسر بر روی چندین دستکتاپ و با کلیک کردن بر روی دکمه ی کار بین دستکتاپ ها سوئیچ کند. می توان گفت این عملکرد ویندوز10 مشابه سیستم عامل مک می باشد. شما همچنین قادر خواهید بود تا میانبری را برای اجرای هر فرمانی ، برنامه ریزی کنید.

قالب بندی ویندوز10

  • قابلیت continuum خودکار ویندوز10 باعث شده تا در صورت قطع صفحه کلید به صورت خودکار وارد حالت تبلت شده و Appها را به طور تمام صفحه ببینید. کاربران می توانند در صورت تمایل با دست صفحات را بالا و پایین کنند و یا بر روی برنامه ها زوم کنند.
  • با استفاده از این ویندوز شما می توانید به طور همزمان 4 نرم افزار را به طور کامل مشاهده و استفاده کنید و کاربر را از نرم افزارهایی که به طور پنهان در حال اجرا هستند، آگاه می کند.
  • File Explorer  در ویندوز10 هوشمندسازی شده  به طوریکه درصورت جستجوی فایلی ،پوشه هایی که شما بیشتر به آن سر می زنید را در راس جستجو قرار می دهد تا احتمال پیدا شدن سریع فایل بیشتر شود. همچنین دکمه هایی بر روی آن به منظور اشتراک گذاری فایل ها و صفحات بدون نیاز به نرم افزار تعبیه شده است.  

file explorer windows10


[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 11:26 صبح ] [ مهدی صادقی حسن آبادی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ به خدمات فرهنگی قائم رایانه تعلق دارد که در 120 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است. ارائه دهنده: کلیه خدمات رایانه ای و اینترنتی ، مهرسازی مشاوره ، طراحی و چاپ ،لوازم اداری و لوازم التحریر نرم افزار ،سخت افزار، بازی ، فروش ویژه رایانه و لپ تاپ (به صورت نقد و اقساط) نمایندگی رسمی ایرانسل و رایتل عرضه عمده: سی دی، دی وی دی،فلاپی، کاغذ، باطری نمایندگی رسمی فروش ایرانسل تلفن: 03127532552 09133863408 -09139087269 -09139087265 03127592313 صادقی شماره فاکس: 03127533760 اصفهان.حسن ابادجرقویه.خیابان آزادی پست الکترونیک: mahdis520@chmail.ir ghaemrayane@yahoo.com کانال تلگرام فروشگاه قائم رایانه https://t.me/ghaemr
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 158
کل بازدیدها: 1187805